Inte behöver du en ledsen gubbe till ditt inlägg Michael.
Det händer grejer fast jag inte är lika frekvent med updatesen nuförtiden men det är inte så mycket att visa egentligen..rost,rost,rost.. och lite ny plåt.
Men ok då , det kommer lite bilder. Den här vita styggelsen till pickup måste ha gått som transportbil av saltade djurhudar innan den hamnade som gårdstraktor på ett tegelbruk med tanke på hur "lustigt" rosten har krupit i den. Inte blev det ju bättre av att nåt jäkla stolpskott har målat den med nån slags bottenfärg för kolpråmar för att garantera att den fukt som kommer in inte kommer ur...
Nåja, det är bara plåt, eller brist på då, men leran i balkar och hålrum har ju iaf hållit formen på grejerna så då finns det ju nåt att malla mot
men nu är den värsta rosten svetsad så jag håller nu på att spackla upp bakskärmarna och det blir nog grundat en sväng imorrn om det går som jag tänkt mej. Det är en lite rost kvar sen åxå men jag måste hitta på nåt emellan för inte helt tappa sugen... Men det närmar sej !
Och apropå sugen. Splittbuss lockar alltid !
´50-talaren som jag tidigare visat en bild på är min nu och jag var och tittade till den nu när snön är borta. Det blir lite pyssligt att få ut den ur skogen men det ska nog gå, på nåt vis, tror jag.. jag ska försöka få hem den i maj iaf. Men kring påsk så var jag och tittade på en till buss bara en mil hemifrån mej
, ´64:a tror jag, och den vet jag inte hur mycket energi jag ska lägga ner på att få hem till mej. Ägaren verkade mest sugen på att få ut den till högstbjudande på Blocket så vi får se.. Dessutom följde jag med en vän, ganska skäggig sådan btw, på splitbuss jakt men det gav bara napp i form av två Austins i en vattenpöl. Hoppet lever dock om det tipset för vi hade visst gått lite fel i skogen.. 
Post's attachments
BAY792.JPG 131.65 kb, 203 downloads since 2013-04-26

BAY793.JPG 123.79 kb, 201 downloads since 2013-04-26

BAY794.JPG 101.73 kb, 197 downloads since 2013-04-26

Delsbo.JPG 259.66 kb, 207 downloads since 2013-04-26

Larssons.JPG 139.23 kb, 203 downloads since 2013-04-26
You´ll never know...