Jag har 2st 7"och 2st 6" om du skulle vara intresserad av Cookies....
Bra att veta rogga...
Ett gäng slitna ärgade slot-mags hade ju också suttit som en käftsmäll 
Har ju jp slotmags till racebilen. Lite synd att man sålde wide five centerlinefälgarna
Hade nog suttit fint på den...
[o|!!:!!|o]
Här får du ta över min gamla signatur. 
In America you drive on the parkway and park on the driveway...
Eller så köper du mina 912 plåtisar som är riktigt breda. Ca 8" och 9". 
Låter dyrt det JB
33 2013-02-23 15:20:46 Senaste redigerad av JBlom (2013-02-23 15:30:42)
Nja, fixa 4st i original bredd (4,5" el 5,5") alternativt 3st såna hära,

912 plåtisarna sitter som reservhjul på tidiga 944or oxå. Fälgen som på bilden sitter på senare 944or.
Annars löser vi ett bra pris. 
Känns som den har hamnat rätt Marcus.....Ang vara rädd om ovanliga saker enl 25 hp här är en badring till den mannen el ja gubben

Ja grattis till en stenhård maskin Marcus! 181:or är melodin det. Så här ska det se ut vad det gäller stuk, breddade
plastskärmar bak finns att köpa.
Ja de är onekligen fräna...kom ihåg när vi var på Bali-86(känns som en evighet sedan) så hyrde vi en sådan och for runt och skrämde balineser med.. måste kolla om jag hittar lite diabilder... 
late,
in love,
and a little drunk..
36 2013-02-25 21:30:13 Senaste redigerad av hamsedk (2013-02-25 21:30:48)
En kompis som hade denna..
Passade riktigt bra med cookie cutters faktiskt 
Nu har garagekompisarna kommit hem från staterna så den lånade garageplatsen måste tömmas. Bogserar bort thingen till lägenhetsgaraget för fortsatt skruvning längre fram i vår. Däck är provmonterade och sitter som en smäck
Nu har garagekompisarna kommit hem från staterna så den lånade garageplatsen måste tömmas. Bogserar bort thingen till lägenhetsgaraget för fortsatt skruvning längre fram i vår. Däck är provmonterade och sitter som en smäck
Vad blev det då? bild? 
Fram blev det
7" street star med 155/65-14 bak blir det
7" rocket racing med 195/60-14.
Har hämtat en 1500 från lagret som ska snyggas till och monteras så länge
väntar på en växelströmsgenerator och testar avgas 
insåg nu att det är 40 dar till vårmöntringen här uppe och veckan efter det ska den stå i klubbens monter på motormässan i östersund. Bäst att börja kanske 
Till veckan åker den in i garaget igen. Måste ju ha klart nån av bilarna nu när våren hänger i luften. Fälgar och däck ligger klara. Motorn är nästan ihop så i slutet av nästa vecka hoppas jag den står körbar.
hur är denna sänkt? typ1 spindlar eller typ 1 dropspindlar osv?
Fram sitter en avsmalnad puma framvagn med droppade spindlar. Bak är det en typ 1 1500 låda. Det mesta under skalet är nytt
beställt hjulmuttrar idag. 750 kr fattigare då....
Hoppas få dom innan helgen, lite sugen på att få dit hjulen nu
I kväll åker motorn i
men lite anticlimax då hjulmuttrarna inte kommer förens på måndag
Frän 
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage