Provar igen. Har i min enfald trott att den fransos som hört av sig i vintras och 'ska' köpa bilen, skulle dyka upp - men nu kör vi igen. Jag behöver en större bil i veckorna.
Har haft den här i drygt ett år och bytt bland annat växellåda. Den är i fint orört skick, vill man ha något att göra kan man byta matt-sats och putsa upp lacken. Väldigt snygg kombo med lotusvitt/röd inredning. Fortfarande 6V och i princip allt är original.
Pris - inte under 27000kr. Kan tänka mig byten för hela eller delar av den summan mot en bruksbil, och då tänker jag inte Volvo 240 utan gärna Citroen CX Turbo, Toyota Crown från 60talet, kanske en superfin VW kloss-buss? Eller något annat - hör av er om det låter intressant. Sen bilderna togs har en sån där snygg bullet-mirror hittat dit på förardörren.
Knappt nån rost (stötfångarfästen bak hrmm...), besiktad ett år till, går kanon - kör dagligen ca tio mil med den, går stadigt på motorvägen. Följer med helt nya värmekammare (kostade 998/st), fina vinterdäck samt originalhjulen med kapslar och snobbringar.
Ring 070-5326838, maila eller skicka PM. Kan inte alltid svara i telefon på vardagarna men det märker ni