Jag och Fakiren från Nyköping hade tänkt oss att ta en sväng förbi när vi ändå är ute och skrapar asfalt i sommar.
Vi tänkte packa med oss våra longboards och ta sikte på Chimay, Belgien.
Är det någon här som tänkt åka ner?
/ Emil
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Träffar » European Bug in 2011
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara

Jag och Fakiren från Nyköping hade tänkt oss att ta en sväng förbi när vi ändå är ute och skrapar asfalt i sommar.
Vi tänkte packa med oss våra longboards och ta sikte på Chimay, Belgien.
Är det någon här som tänkt åka ner?
/ Emil
Hej! Flyttade denna tråd till "Träffar". Hoppas ni blir ett gäng!
Besserwissers från södertälje kommer att åka först till Bad camberg och sen runt i europa en vecka för att sen hamna på Bug In.
Vilken bil det blir är oklart men det blir en bubbla det är säkert.Chansen finns att en del av våra hangarounds Die Messerschmidts också kommer att åka med.
Kommer troligtvis nu när man inte är välkommen till Bad Camberg
Kommer troligtvis nu när man inte är välkommen till Bad Camberg
"inte välkommen"?? 
Jag antar att dom blev nekade en inbjudan till själva träffområdet med bussen.
Dom måste vara tillräckligt fin för att komma in.

Det är inte så original som möjligt som gäller på BC utan så fin som möjligt. Lite förlegad syn på hobbyn i mitt tycke.
Jag slår vad om att det kommer att finnas 80-tals renoverade bilar där med fel inredning, fel skärmar och fel lysen.
Dai, med Arne Perssons gamla originalhöga militärbarndoor blev nekad och även Johnny D med -51 Miesen barndoorambulansen, då han erbjöd sig att höja den till original.
vad tufft, det är Bad camberg träff helgen innan alltså. Då kanske jag skulle passa på att vara lite långledig för att hinna med två bra träffar.
Jag antar att dom blev nekade en inbjudan till själva träffområdet med bussen.
Dom måste vara tillräckligt fin för att komma in.
Det är inte så original som möjligt som gäller på BC utan så fin som möjligt. Lite förlegad syn på hobbyn i mitt tycke.
Jag slår vad om att det kommer att finnas 80-tals renoverade bilar där med fel inredning, fel skärmar och fel lysen.Dai, med Arne Perssons gamla originalhöga militärbarndoor blev nekad och även Johnny D med -51 Miesen barndoorambulansen, då han erbjöd sig att höja den till original.
Här finns det att läsa http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=427378
Skandal att inte ni kommer in med eran buss!! Att sänkta bilar inte fick tillträde det visste jag men lite rost??? hallå
vart är den här träffen på väg?? Det brukar ju krylla av splittar med "fel" baklyse, skärmar, inredning mm, dom flesta küblar har ju 30 eller 34 hk motorer, kommer inte dom heller in??
En länk till 4th European Bug In i Chimay, Belgien.
Med inslag som; 'Racing', 'Slalom', Show & Shine', 'Swap meet', 'Miss Bug-in, 'Worst of Show' och 'Off Road' är ju utbudet minst sagt brett
!
Det ser lovande ut - vem vet, undertecknad kommer kanske att åka dit
.
Nu är det mer eller mindre spickat att vi kommer att åka Varberg - Grenå den 27:e med morgon färjan. Vi kommer att köra ner genom Danmark och sedan vänta in gänget som kommer från Öland den 28:e.
Är det några fler som skall ne, eller är alla redan ner i och mer Bad Camberg?
Vi ska ju befinna oss i dom breddgraderna vid den tiden med bubblan.
Har inte riktigt blivit klok på vad som krävs för att komma in?
Ska man ansöka i förväg eller sker det gallring på plats?
Förklara för en okunnig. 
Jag åker helgen innan till Budel , sen blir det Bad Camberg och sen EBI
Roadtrip ala grande 
Skall du få en plats med säkerhet på området och camping måste du regga dig.
Skall du få en plats med säkerhet på området och camping måste du regga dig.
Campa ??? e du galen ?? Jag ska sälja, o bo på hotell 
Det fanns inte några lediga rum i närheten och inte orka jag köra flera mil. Vi har med ett stor millitärtält med kamin i mitten. Jag är inte helt främmande för att bo på hotel jag heller 
Jag åker.
Vi är två st som åker 55:a från Nyköping. Det blir Bad Camberg först sen åker vi vidare till EBI.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Träffar » European Bug in 2011
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.