1

Tjo på er goa skåningar !  Vi är några par som åker ner till mässan och passar på och tar en skön weekend i Malmö.
Är ganska hemtam i stan, men fick frågan av kompisarna var man äter stans bästa sushi ? Vet det ligger japanare vid lilla torget...men där slutade mina kunskaper.
Någon som har något att rekommendera ?
Händer det något mer kul i stan under mässhelgen ? Det e väl inte så tursamt att fler av oss BV-freaks är där så vi kunde träffas på någon pub för en bira !!?

Kom med förslag vettja....ses...hörs..o störs....

Mats B / Wildstar68

Typ1 61:a röda lilla vWiola

2

bästa sushi har ni på Nama ligger på Limhamn så det är lite utanför centrum men ni har ett ställe på lillatorg som heter Koj som är riktigt bra de har sushi men också en hel del annat rekommenderas verkligen!

annars bra ställen att sitta på är så klart lillatorg mycket folk nu när uteserveringen är igång eller Möllevångs torget (möllan). möllan är mer avslappnat och där är en hel del små ställen som är riktigt naja.

Vad som händer under den mässhelgen vet jag inte men vill ni ut och partaja så har ni etage eller swing in som är dem ställena jag drar till. Koj som jag nämnde innan har också nattklubb så om ni väljer att käka där så har ni en hel kväll.

något mer ni undrar? Default/smile

3

Låter verkligen bra. Den mot limhamn låter kanon. Tusen tack för tipsen ICQ/ab

Typ1 61:a röda lilla vWiola