Jag var och hämtade min bottenplatta hos blästraren i dag.Tänkte jag kunde tipsa om en duktig yrkesman för er i Stockholms trakten.Han la även en epoxi grund och lackar för dom som vill det.Adressen .Magasinvägen 17 Spånga.firman heter blästring lack o smide
Kan intyga att det är en kanonkille! Har använt mig av honom i många år.
-54 T1
Ja han har blästrat två plattor åt mig o det blir seriöst gjort.första plattan hämtade jag utan epoxi grund då ser man ju verkligen om han missat men icke.Ska åka dit med ettpar dörrar som han tar hand om.Tror han har över 30 år i branschen.Vasa museet använder sig av hans tjänster
Kan det finnas någon liknande stjärna i södra Sverige?
T1 1302 -71
Vet ni om han även syrabadar? 
Pris är väl oftas intressant också 
Vad kostar en platta så man vet riktpris..
She thought she was a cleaner
But she was a frying pan
Vad pröjsade du för plattan?
Är i tankarna på en ev renonvering av en ny bil 
1200 inklusive epoxigrund
9 2013-04-04 14:47:52 Senaste redigerad av Dreme (2013-04-04 16:04:46)
Japp, jag kan också intyga detta, verkligen bra! Han blästrade och lackade mina fälgar till ett mycket bra pris! Snabb, noggrann och tillmötesgående. Jag kommer helt klart lämna fler saker dit och rekommendera honom varmt till alla. 
*********************************************************************************************************
Föresten, tackar Hasse för tipset! det var ditt tips som gjorde att jag testade denna firma. 
Japp, jag kan också intyga detta, verkligen bra! Han blästrade och lackade mina fälgar till ett mycket bra pris! Snabb, noggrann och tillmötesgående. Jag kommer helt klart lämna fler saker dit och rekommendera honom varmt till alla.
*********************************************************************************************************
Föresten, tackar Hasse för tipset! det var ditt tips som gjorde att jag testade denna firma.