Snubblade över en Baja för ett tag sedan och fick för mig att renovera den. Eftersom mina skills är begränsade vad gäller bubblor så är målet att få den snygg, körbar och godkänd.
Den hade inte varit startad på ca tre år men gick igång fint efter lite kärlek.
Plåten är förvånandsvärt fin med endast lite ytrost.
Den saknade skärmar och motorkåpa men det är nu fixat. Tyvärr kräver plasten mer jobb än jag räknat med men det är antagligen inte det sista hindret jag stöter på...
Tanken är att garaget ska tömmas så pass att den går in i morgon.
Jag tar gärna emot tips och idéer under byggets gång.
Försökte lägga upp en bild med mobilen men den var för stor. Men bilder kommer :-)
Kul med flera bajjor ! släng upp bilden ex forumbilder.se
( och klistar in den färdiga , för att visa bilden på forum länken )
MOTORGÅRDEN..& de som händer där..titta gärna in!
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=9894
Finfint B-) eller ladda hem Photobucket appen (om du kan) så är det väldigt lätt med mobil-uppladdning.! 
Tackar, det ska jag kolla.
Åkte givetvis på en fet förkylning igår så jag fick skjuta på garageröjet, men idag ska jag försöka ta tag i det.
5 2013-04-06 07:57:13 Senaste redigerad av Baggen (2013-04-06 08:04:00)
Garaget röjt och objektet på plats.
Började att kapa bort den extremt fula slutburken som något tagit från en BMW och försökt göra något snyggt.
Gav mig sedan på bromsarna och insåg att jag behöver nya ok fram. Bak funkade fint efter lite justering.
Om någon här råkar sitta på ok till en -70 och vill bli av med dom så bara hojta till!!
Har legat lågt med projektet, huset krävde lite renovering. Och vi kan ju inte bo i Bajan :-)
Skärmarna är på plats, All inredning utsliten. Igår monterade jag avgsystemet som kommer från en gammal Porsche. Givetvis satte jag dit en tratt som pekar uppåt. Besgubbarna lär skratta gott. Plastat skärmarna i hopp om att det ska bli snyggt.
Dörrsidorna är nu lackade i svart kulör. Tanken är att inredningen, instegen, fälgarna och stötfångarna ska gå i svart. Bilen blir i Candyrött. Tror det kan bli bra.
Och jag har fortfarande inte lärt mig att lägga ut bilder via mobilen, sorry för det.