1

Funderat över mina skärmar och dom är ju inte värst bra skick så hur ska man göra, ska man köpa nya skärmar eller göra om fästena där dom gått sönder, är ojämn och rostiga?
Vet eftermarknadsplåt inte är bästa passform men är det så med alla?

Sen har jag inga fotsteg, hur ska man göra? Ska man köpa ett par original, eftermarknads från tex classicvw, plasta egna eller rent av köra utan? bilder på dom som ha utan?

Sen angående tätlist mellan skärmar etc.
Såg skruvat.se hade billiga dock undra hur kvalitén är?

Vilka gummilister ska man köpa?

Även funderar på vilka rutgummilister ska man köpa då jag inte vill ha spår för kromlist?

2

Fönsterlister utan spår för kromlist brukar hela cal look rutlister.

Fotsteg finns ju några alternativ, snyggast är att ha iaf, tycker personligen det ser lite muppigt ut utan.

Skärmar är det väl bättre att försöka få tag i några beg originalskärmar.. beroende på årsmodell så är det ju lättare eller svårare att hitta.. som vanligt brukar de äldre vara svårare att komma över till rimligt pris. Har ingen egen erfarenhet av eftermarknadsskärmar (men man har ju hört om klåpar.. hrmm., klokkerholm..). Sen finns väl rep-plåt till fästena också..? eller det kanske bara är på karossidan.. Kederlist ska du ha mellan kaross och skärm.

3

Jo vet att listen heter cal look, tänkte mer vilken som rekommenderades ICQ/ab

Jo ha tänkt ha fotsteg, dock bli det ju inte riktigt original stuk så hade tänkt fixa lite på den sidan ICQ/ab antingen att man köper original och slipar så dom är clean.

Angående skärmarna vet jag inte riktigt hur jag ska göra så det är där jag behöver tips!

Det är till en -66 om man vill veta ICQ/ab