1

Halloj! Jag har vita däcksidor som sitter på mina bakdäck nu, hann väl köra ungefär en halv säsong innan jag kom på att bilen skulle ner mer bak och då blev det aningen för tight med 205:or ... Och då däcksidorna fortfarande är väldigt fräscha så undrar jag om man kan kränga av däcken utan att förstöra däcksidorna så man kan använda dom på dom nya däcken? Sidorna är köpta från Classic om det har någon betydelse...

Mvh Kristofer

Det gick inte fort och inte blev det bra heller...

2

absolut, bara att släppa ur luften i däcken och dra ur dom för hand.  ICQ/ab  antar att det är sånna man klämmer mellan däck och fälg? ICQ/ab

En vacker dag ska jag också ha en Barndoor... Panel... eller de kan f..n regna med om de vill, vädret är inte huvudsaken.

3

Ok, kanon! Trodde dom skulle sitta för hårt pressade mellan däck o fälg för att kunna dra ut dom bara... Och japp, det är såna jag har! Tack för hjälpen! ICQ/ab

4

Mina sitter på det tredje däcksparet och då är dom vända 2ggr med, det blir lätt så med sänkt bil med en decimeter i camber Default/lol

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

5

Hahaha, ja det blir ju det! Funkar med mina 205:or om man åker själv i bilen men jag har en känsla av att jag kommer irritera mig på konstant däckskrap när vi blir 4 i den på Bug Run... Så det är väl lika bra att byta nu innan säsongen dragit igång på allvar! ICQ/ab

6

Ja så är det, hadde så i sommras Default/hmm

7

Borde väl räcka att byta till 195:or? Har ca 2 hack sänkning bak nu..

8

Ja det gör det om du har samma bakspace som orginal med 6"banor ICQ/ab

9

Är lite osäker på om det är orginal backspace, men jag tror det. Och fälgen är 6" eller 6,5" bred. Får prova o se! ICQ/ab