51

Låter jätte trevwligt! Problemet om man kommer som utböling är väll att köra sig själv hem kanske, men åker vi ett gäng från Avesta/Sala hållet genom Hedemora så kan säkert någon aggera chafför.  ICQ/ab

En annan grej vi borde göra är ju att inta säterdalen någon fin tisdagskväll i sommar. Brukar vara mycket fina bilar där men få gånger man sett luftkylda vagnar. Brukar vara trevligt att ta en fika, glo på lite bilar och allmänt prata strunt med likasinnade.

▬▬▬▬▬▬▬▬▬~ஜ R.Åkesson - Avesta ஜ~▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

52

Låter riktigt trevligt, Onsdagar brukar dock vara lite småkrångliga men med lite framförhållning så  ICQ/af
Tisdagar i Säterdalen har det vart för lite av, var dit en gång i somras tror jag så lite ändring på det vore också fint  ICQ/ab

53

goopher skrev:

En liten förfrågan till er Dalfolk... Vad tror ni om att efter Max någon onsdag framöver, helt sonika bege sig till ett utskänkningsställe för rusdrycker och ta några pilsner? Hade varit trevligt att i samkväm med likasinnade etablera VW-tryck på någon av stadens publokaler; vad tros om denna idé? Trevlig helg på er allihop!

Tycker det låter som en kanonidé! Tar nån med en säng åt GB?

54

Carlberg skrev:
goopher skrev:

En liten förfrågan till er Dalfolk... Vad tror ni om att efter Max någon onsdag framöver, helt sonika bege sig till ett utskänkningsställe för rusdrycker och ta några pilsner? Hade varit trevligt att i samkväm med likasinnade etablera VW-tryck på någon av stadens publokaler; vad tros om denna idé? Trevlig helg på er allihop!

Tycker det låter som en kanonidé! Tar nån med en säng åt GB?

Wide5, marschfart och nu det här... jaja, som man bäddar...  ICQ/ad

55

Jag hoppas jag får klar bussen till våren, för det låter mer än trevligt att hänga på era små äventyr ICQ/ab

1975 latebay med ´79 GE motor

56

Kommer det nå folk/bilar ännu? Talade på att åka bula över idag möjligen.

"S"lowbugz 023

57

Mental skrev:

folk ja, bilar njaaa... är väl bara Macke som kört luftkylt året om  ICQ/ae

58

Alright, får se om vi får nåt ryck och glider över. Vi åker ju redan ICQ/ab

"S"lowbugz 023

59

Mental skrev:

Alright, får se om vi får nåt ryck och glider över. Vi åker ju redan ICQ/ab

Skulle dra igång min bula i helgen men förgasaren pissa bensin, hinner inte fixa innan ikväll  Default/hmm

60 Senaste redigerad av majesty (2013-03-28 20:58:32)

Jag var ute och rastade bussen idag, riktigt trevligt! får hålla sig borta dom saltade vägarna bara  ICQ/an
Och säterdalen lär det ju bli ett ex antal ggr i sommar, bor ju i princip där  ICQ/ae förresten är det nån som har tillgång till synkroniseringsverktyd som passar typ4 motor? eller har nå förslag på vart man kan hitta det?

61

Imorrn tänkte vi visa veterannissarna i Mellstaparken hur man ska rulla som omväxling, 18.00 som vanligt  ICQ/ag

62

hmmm kanske det ja...

63

masen skrev:

hmmm kanske det ja...

Komsi komsi, kanske mötas upp nånstans och åka in i trupp?

64

Vilken tid ska ni till mellsta...bor ju ett stenkast därifrån...har dock ingen bil förnärvarande men men...

Kombi 231 -67 "Duvan" Dove Blue
Bubbla soltakare -59

SÅLDA...alldeles för många

What we do in Life, echoes in eternity

65

Gooks skrev:

Vilken tid ska ni till mellsta...bor ju ett stenkast därifrån...har dock ingen bil förnärvarande men men...

Haha nu läste jag lite väl fort..18.00 stod det visst.

Bubbla soltakare -59

66

Gooks skrev:
Gooks skrev:

Haha nu läste jag lite väl fort..18.00 stod det visst.

Hehe, kom förbi och kika och säg hej  ICQ/ab

67

GB skrev:
Mental skrev:

hosthost...

68

masen skrev:
GB skrev:
Mental skrev:

hosthost...

Du är ju utsocknes ifrån, räknas inte...
Föreslår uppsamling 17.30 utanför subway vid max för gemensam tur till mellsta i eftermiddag.

69

Synd att man jobbar kväll

70

GB skrev:
masen skrev:
GB skrev:

hosthost...

Du är ju utsocknes ifrån, räknas inte...
Föreslår uppsamling 17.30 utanför subway vid max för gemensam tur till mellsta i eftermiddag.

Njae inte bara Macke som kör luftkylt året om  ICQ/ad  men det är lite som man säger, Ingen minns en fegis Default/smile
Jag är på Default/smile

http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2568: Taksänkt 65´ bubbla (såld) och 79´ Högtaksbay (såld)
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 35#p207535 Arzewald 59´Bubbla

71 Senaste redigerad av 77.an (2013-07-03 12:48:12)

Ni får ju åka till Västerås ist. Är ju Folka grillning vid källargaraget. Alltid onsdagen före Power Meet..

Alltså idag!!

VW typ1 1961  ????hp
VW typ1 1965 1500T
VW typ1 1973  350hp

72 Senaste redigerad av Franke (2013-07-03 13:02:28)

Västerås hade varit kul men jag har för ont om tid idag.
Men Mellsta funkar bra så jag dyker upp vid Subway ICQ/ab

73

Hej mycket trevligt att prata med några av er och få några ansikten...

Nu blev man ännu mer sugen att hitta nåt att åka i...

Bubbla soltakare -59

74

Antar att onsdagens Max ersätts med att vi låter kärrorna gå på raggen i grannstaden istället?

75

Det tycker jag låter som en god idé. Lämplig samlingsplats kanske kan vara nerlagda Shell vid gruvrondellen kl 17.30?

Sen kan man ju diskutera där vart vi ska åka och stå.

Någon som har några andra förslag?

*1969:a typ2 husbil som är neptunblå @thefakefalia
*1962:a typ1 turkos soltakare, fruns
*1962:a typ2 11 fönsters projekt
*1973:a VW 181
*1979:a typ2 pickup
*1979:a Porsche 924 N.A.