1 Senaste redigerad av lowang (2011-04-04 12:38:16)

Nån som har handlat här ? http://www.westlingmachine.com
Bakre slash-trim 59-65 ser lite märkligt ut.
Ska det se ut så?
Fram t.o.m. 58 ser det ju vettigt ut, så som man känner igen dem.

Ät gul snö, det kan vara öl.

2 Senaste redigerad av kee (2011-04-04 08:38:00)

Har inget bra svar på din fråga, då jag inte är så bekant inom bling-bling-världen, men jag kan tipsa folk som försöker komma åt hemsidan för att hjälpa dig, om att det går mycket bättre om man slänger in ett till "w" i adressen.  ICQ/ab

De såg ju väldigt fina och dyra ut, vad har du för anledning att tro att de skulle vara fel? Jag blev mest förvånad över att det enligt dem är samma lister framtill under hela eran 59-67 medan det baktill finns ett bryt 65 när de snedställda stötfångarna upphörde. Kanske var det samma reflektion du gjorde?

Grinder and paint, makes me the welder I ain't

3

kee skrev:

Jag brukar hacka på folk, så det där med att glömma ett w var jag bara tvungen att nämna fast att det var hur solklart som helst för 99% av dem som läser inlägget.

De såg ju väldigt fina och dyra ut, vad har du för anledning att tro att de skulle vara fel? Jag blev mest förvånad över att det enligt dem är samma lister framtill under hela eran 59-67 medan det baktill finns ett bryt 65 när de snedställda stötfångarna upphörde. Kanske var det samma reflektion du gjorde?

Varför skulle det inte vara samma 59-67 och byta modell bak 1965?  Sitter du inne med information som ändrar världshistorien? Ett scoop då alltså, lägg ut detta på Samba, o låt de såga av dej jämns med fotknölarna!!!

Det lowang menar är avslutet bak som ser lite tillsvängt ut, resten tvivlar han säkert inte på.

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

4

Tack Tomas, så slapp jag förklara ICQ/ad
Dyra vetefan, ett begagnat set, lite halvskabbiga verkar ligga på runt 400-500 dollares(om man lyckas få tag i eurotrim)
Har inte bestämt mig riktigt än, kanske blir för mycket men snygga, det är dem ICQ/ab

5 Senaste redigerad av kee (2011-04-04 13:44:11)

25hpman skrev:
kee skrev:

Jag brukar hacka på folk, så det där med att glömma ett w var jag bara tvungen att nämna fast att det var hur solklart som helst för 99% av dem som läser inlägget.

Varför skulle det inte vara samma 59-67 och byta modell bak 1965?  Sitter du inne med information som ändrar världshistorien? Ett scoop då alltså, lägg ut detta på Samba, o låt de såga av dej jämns med fotknölarna!!!

Det lowang menar är avslutet bak som ser lite tillsvängt ut, resten tvivlar han säkert inte på.

Varför är du så aggressiv i dina uttalanden på sistone Thomas? "jag brukar hacka på folk?" Vafan är det för attityd? Tycker någon annan här som läser mina inlägg det? Isf lägger jag ner. Jag la till kommentaren om det extra w:et för att det tog ett tag för mig själv att lista ut varför jag inte kom åt hemsidan när jag klickade på länken. Men jag kanske är en av den där enda procenten som är för dum för att fatta det?

För övrigt tycker jag att frasen "men jag kan tipsa folk som försöker komma åt hemsidan för att hjälpa dig" är allt annat än att "hacka på folk".

Den sista frasen i ditt inlägg hade räckt gott och väl som svar.

Jag erkänner helt och hållet att jag inte har någon koll på dessa bling-bling-accessoarer ej heller prisbilden, jag tycker det är mycket pengar. Jag skrev att jag blev förvånad över att det var olika baktill, men samma framtill, inte att det inte var så. Nästan så jag undrar om det är ngn störning i sajberspejs som förvränger mina inlägg här på forumet.

6

Ofta lägger du in en tillrättavisning i stil med en annan på MB högfrekvent skrivare i motortrådar. Tillrättavisningar som egentligen är onödiga, men som visar att du njuter av att peka o säga till. Istället för  ICQ/ab  så hade en  ICQ/ad passat bättre. Nu skrev du honom på näsan, istället för att muntra upp.
Var störningen finns vet bara du.  ICQ/ad  (observera gubben!)

7

Kee: du ska inte ta åt dig så mycket, 250hpmannen är glad för sånt här jidder.  ICQ/ab

8

kee skrev:

Tycker någon annan här som läser mina inlägg det? Isf lägger jag ner.

Nej!

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

9

Jag tar väldigt lätt åt mig, så har jag alltid varit. För mig har alltid det som sagts betytt det som sagts och inget annat, men jag antar att det är en sida jag kan jobba på ("störningen" som min jourhavande terepeut formulerar sig). Och jag mår personligen piss när en sån här situation uppstår, precis som när jag råkade trampa PPR-Micke på tårna helt oavsiktligt. Jag grämer mig fortfarande över det missförståndet. Det finns för mycket elände i världen för att jag ska stå ut med negativt ladade situationer även här på nätet, på folkasidorna, som är min oas i tillvaron.

Och kommentaren om vilken smiley man ska använda kan väl ändå inte vara seriös? I sådana fall föreslår jag att du lägger upp en "how-to" under babbelsektionen så att du lär oss den universella smiley-konventionen.  ICQ/ab  ICQ/an  ICQ/ac  ICQ/ag  Default/yikes  ICQ/ad  Default/hmm  ICQ/ae  Default/lol  ICQ/am  ICQ/ad  ICQ/af (hoppas jag fick med den rätta så att du förstod att jag skrev det med glimten i ögat)

Nu ska jag inte förstöra denna tråden ngt mer. Lycka till Lowang med det fortsatta bygget, kör på listerna om du gillar dem, bussen blir ju ändå inte strikt original.  ICQ/ab

10

Johan W skrev:
kee skrev:

Tycker någon annan här som läser mina inlägg det? Isf lägger jag ner.

Nej!

x2

Varför Stockholm? Ligger ju så ocentralt!

11

Ja, är det inte underligt. Jag får ofta höra hur jag glömmer att lägga till rätt smiley-gubbe, men när jag gör samma påpekande...ja då rasar himlen ner. Stackars gud, han blev av med sitt golv.

Nåväl Kee, vi ska inte vara ovänner...får väl locka dej med ett kanvas-kapell som ett megastort plåster. Mina planer har ändrats så ev. blir nyinköpet till salu...o vad jag minns blev du Kee, het på gröten då jag nämde det i inköpstråden. Du har första tjing s.a.s.

12

Kapellet är klart intressant! Är mycket tacksam för att få stå först i kön.

Förresten kan jag inte minnas att jag påpekat någons smiley-bruk. Jag är själv väldigt ostrukturerad när det kommer till den punkten. Default/hmm

13

Behöver du kapellställningen också?

14 Senaste redigerad av kee (2011-04-07 20:13:07)

Nix, en sån har jag redan. Men för att inte förstöra denna tråd ytterligare kan vi ta resten per mail; [email protected]. Behöver du vända det inom det närmsta kan det bli svårt för mig, men vi kan ta det per mail som sagt.

15 Senaste redigerad av vwrob (2011-04-08 14:36:22)

tack för detta tips, blir nog att beställa därifrån till bakstötisen snart..

lite ot till då men e det nån som vet om listen som e längsmed sidan nere  vid  "tröskeln"  på lyxbussarna, hitta en tysk sida förut men hittar den inte igen ICQ/ac

ålands volkswagen klubb på facebook

16

Creative Engineering i UK har väl såna...

17 Senaste redigerad av lowang (2011-04-08 20:49:22)

Fick svar av mr wrestling idag, de hade gjort den på detta vis för att passa bättre över vecket som är mitt på stötisen.
Då kan man undra hur creative får sina att passa, de ser ju bättre ut i alla fall:
http://www.creative-engineering.com/com … 1a1469.gif

Grejen var att jag ville ha westlings custom framstötis-trim som, trots originalet, givit en renare look än att ha en av varje( pointed + slash ).

Så det blir antagligen inga alls