tja är på jakt efter en v-låda med reduktionsaxlar från en splitbuss gärna i närheten
Är det ingen som har ?
Jag har en med dom stora muttrarna liggande dock utan noskon. Bor på gränsen mellan Halland o Småland
Jag har en med dom stora muttrarna liggande dock utan noskon. Bor på gränsen mellan Halland o Småland
ja synd de va så långt frakten lär ju bli en heldel
5 2013-03-10 09:51:36 Senaste redigerad av hakansson_ (2013-03-10 09:52:51)
Snor tråden lite om det är ok?! Är åxå på jakt efter låda/drivaxlar med reduktioner. Är du inte intresserad av Bengt H's så kan jag va de! Beroende på pris. Sorry för trådkapning 
Snor tråden lite om det är ok?! Är åxå på jakt efter låda/drivaxlar med reduktioner. Är du inte intresserad av Bengt H's så kan jag va de! Beroende på pris. Sorry för trådkapning
å
de e lungt det är lite drygt 250mil tur o retur för mig ner till honom så jag tänkte försöka hitta nå här uppe men har valp axlar liggandes som jag ska kolla om jag kan göra nå med men de blir så mycke o bygga om
Den kostar 1000:- finns lite bromseriprylar på den också
hakansson_ skrev:Snor tråden lite om det är ok?! Är åxå på jakt efter låda/drivaxlar med reduktioner. Är du inte intresserad av Bengt H's så kan jag va de! Beroende på pris. Sorry för trådkapning
Den kostar 1000:- finns lite bromseriprylar på den också
Funkar allt som de ska?:)
De blev tyst här?:)
De blev tyst här?:)
Sorry, glömde att jag skrev här...... vet ej skicket på den, kommer från en pickup som skrotades efter 9000 mil enligt föregående ägare.
Skickade pm till dig 
Skickade pm till dig
Got it, bild kommer under dagen