Fan va snyggt 
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » Das Herrenvolk´s Variant -66
Fan va snyggt 
Har du art nr: på limmet, ska lomma matta i bilen snart å visste inte att dom ens hade sånt. 
http://www.biltema.se/sv/Sok/?query=spraylim
Bra är Jimmy! 
Idag åkte jag först till Byggmax och handla masonitskiva, sen tillverkades nya dörrsidor och panelerna till bagageutrymmet. Ska köpa mer fejkskinn imorgon och klä allt 
De gamla var inte så roliga direkt.
Bättre 

Mattorna plockades ur och tvättades, ska måla om dem med svart vinylfärg innan de får komma in i bilen igen.
nackdelen med att lacka en bil är ju att allt gammalt kommer se just gammalt ut men fint blir de! 
Jo så blir det ju dessvärre men hoppas det blir bra till slut ändå! 
Klart det bra! Och nu med det här bling-bling skicket på bilen så kanske du lyckas få in några brudar i bilen istället så du slipper ha Herman och andra småfulla 40-taggare skrikandes könsord genom soltaket! 
Klart det bra! Och nu med det här bling-bling skicket på bilen så kanske du lyckas få in några brudar i bilen istället så du slipper ha Herman och andra småfulla 40-taggare skrikandes könsord genom soltaket!
Hmm tvek på att man lyckas skaka av sig den ligan till förmån för lite damer istället, Herman snackar redan om groggbord så 
Blir jävulskt bra med inredningen !!!
fan blir ju kanon nice det här ju
Pysslet fortsatte idag, dessvärre tog limmet slut så blev bara klar med en och en halv dörrsida 

Blev ju jäkligt smutt detta, men satan vad det dammar i garaget
Baksätet ser inte så roligt ut längre.......

ser ännu bättre ut irl, jäkligt snyggt mao 
ser ännu bättre ut irl, jäkligt snyggt mao
Ja jag håller med om att det ser lite B ut på bild, ser nästan ut som man bara målat på masoniten men IRL så ser man verkligen att det är "skinn" 
Hade du handla på dig nytt tyg till soltaket också?
Hade du handla på dig nytt tyg till soltaket också?
Nej det verkar lite knivigare att byta så jag får försöka fräscha till det som sitter där så gott det går.
Blir bara snyggare o bättre för varje dag!
Har du hunnit kolla bältena?
Blir bara snyggare o bättre för varje dag!
Har du hunnit kolla bältena?
Tack!
Visstjäklar, jag kollade lite snabbt efter dom igår men hittade dom inte, tänkte kolla vidare idag men glömde bort helt - skyller på ångorna från limmet hehe. Ska komma ihåg att kolla nästa gång 
Hehe, ingen stress egentligen.
Bra jobbat Olsson !!! 

Blää vad tråkigt det är att vänta på delar och inte ha pengar till att köpa nya haha. Mattsats och ny stoppning till stolarna är under tillverkning i staterna och bör skickas nästa vecka. Har även väntat ett tag på delar från Dalhems som var restade men som skickades i tisdags, bland annat en avgasfläns till ljuddämparbygget 
Menmen man får väl gosa runt så gott det går tills det anländer lite delar. Var och hälsade på Jimmy idag och fick med mig en ratt därifrån, men den kommer med största sannolikhet sitta i bubblan. Ska ju sitta flakeratt i varren såklart! Hittade även ett kromad backspegelfäste i gömmorna, gör sig bra mycket bättre än den tidigare vita i plast. Självklart får skalle-per "hänga" med en säsong till

WOOOHO fan det blir bra det där.
VWunderbar !!
Fast den där ratten passar bra in. 
Kommer bli riktigt läcker, eller kommer den ÄR det redan nu.
Fast den där ratten passar bra in.
Kommer bli riktigt läcker, eller kommer den ÄR det redan nu.
Jo fast jobbigt att man inte ser ett skvatt av mätarna 
Boxerville » Projekt » Das Herrenvolk´s Variant -66
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.