Maffigt! Hur har du tänkt göra med underredet? Blir det underredsbehandlat typ med Dinitriol/Mercasol/Tectyl, eller får det vara som det är?
Pulshöjare , helt klart 
4000 mil bruks-skick
Trevligt med ny lack... 
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062 typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058 typ1 oval-56 "Maximiliam" vilande tråd.:-(
Så jävla snyggt det där blir. Underbara färger som blir alldeles glad av tycker jag.
Ska bli spännande att se det färdiga resultatet.
*1962:a typ1 turkos soltakare, fruns
*1962:a typ2 11 fönsters projekt
*1973:a VW 181
*1979:a typ2 pickup
*1979:a Porsche 924 N.A.
Cheezez: den är ju redan underredslackad sen tidigare, men jag tänker dra på ett nytt lager i alla hjulhusen o på underida plåtarna runt motorn. Blir senare mer under golvet, men ska fixa värmerören först.
Blir så snygg. Ser ut som du håller tidsplanen så man får se den live på fanfest 
257 2013-03-10 10:33:22 Senaste redigerad av Cheezez (2013-03-10 10:34:53)
Cheezez: den är ju redan underredslackad sen tidigare, men jag tänker dra på ett nytt lager i alla hjulhusen o på underida plåtarna runt motorn. Blir senare mer under golvet, men ska fixa värmerören först.
Ah ok. Kommer nog bli kanon! 
Har aldrig sett denna färgkombination, kommer bli kalasbra 
|o\ /o| Barndoor 1955 Mo & Domsjö AB |o\ /o|
Den ultimata verktygs/reservdels listan på resa
Snyggt blir det! 
Ser väl ok ut
Ja, eller hur? 
Lite mer bilder. Har hämtat lite dörrar o luckor idag.

Jäklar va snyggt! Tar du hjälp av någon reklamfirma med vinylen eller? Vad har du tänkt att åka med för hjul? Plåtas förmodar jag men färg, navkapslar?
Det blir plåtisar i mörkblått. Vet inte om jag ska ha mörkblå kapslar eller kromade. Detta blir när den är i Tyskland på besök. Hemma blir det antagligen alufälgar...men det vet jag inte än. Får prova mej fram.
Vinylen har jag ju bara en uppsättning av, så det är väl bäst att anlita en firma för det. Å då lutar det mot en montör i Örkeljunga som lackeraren kände.
Fantastiskt snyggt.....
Ska bli skoj att se den live
Får nog planera in ett besök snart.
Ghia 57
"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"
Ser riktigt bra ut! verkar bli en riktigt bra replika
Lycka till med resten. 
Svårt att avgöra via bilder,men lacken verkar ha blivit riktigt bra..ska bli kul att se denna live någon gång..fortsätt dokumentera i den utsträckning du har möjlighet till,spännande att följa... 
late,
in love,
and a little drunk..
Det blir en licensierad replika...något man inte kunde gjort utan hjälp från Hazet. Jag menar copyrighten hade satt pinnar i hjulet. De hade ju inte godkännt det om man hade gjort sej en egen version.
Detta blir på sätt o vis en helt unik panel. Det finns inte fler replikor, o det lär nog inte bli fler heller.
Oj vad snyggt! Kommer att bli kanon det där. 
sjukt häftigt detta! kommer bli den goaste bussen i detta avlånga land! åh inte nog med det, en hög buss för omväxlingens skull. gillas till tusen!
många tummar, extremt vackert jobb!
Snyggt!
Men vem har varit på luftintaget på vänstersidan?
Ser lite krökt ut på bilden.
Grattis till ditt nya åk!
snyggt o bra jobbat, -hur kommer det sig att den har lastdörrarna på höger sida?
Det där duger... 
She thought she was a cleaner
But she was a frying pan
Riktigt snyggt.
Ska bli kul att se den färdig.
KG Cab -67, Bay -68, Bay -72, Westy -78, 2 x Typ 1 -67, Typ 1 -70 (Volvo PV -57)