1 Senaste redigerad av Löf (2013-02-07 08:01:58)

http://www.zhozho.com/forumpics/wide5_2.jpg

http://www.zhozho.com/forumpics/wide5_1.jpg

Fälgarna är breddade av Sunnaas Hjulservice i Oslo, säger kanske inte er så mycket men det är ett företag som har specieliserat sig på fälgar och har  funnits i en halv mansålder, dvs, det är bra fälgar!

Vet inte ET på dom men han ja köpte dom av sa att dom sitter som en fläskläpp på en bubbla med korta axlar!

3000:- +frakt
076-7674452

Edit: Skrev visst fortare än hjärnan klarade av att tänka... det är då ett komplett set med fälgar, 2st orginal 4" och 2st breddade 6", dvs 4fälgar (Skitsnygga fälgar ICQ/ab)

Buy the ticket, take the ride... - HST

2

Är det 2st breddade? Ser bara en breddad på bild.
Sen priset, är det felskrivet eller kostar dom 3000:-  Default/hmm

3

Hmm... skrev nog fortare än ja tänkte där... det är 2stycken breddade och 2stycken orginal, dvs 2*6" och 2*4", tillsammans 4fälgar, blev de klarare nu? ICQ/ad

4

Smått sugen! Om dom finns kvar?
Du säljer inte bara dom breda? ICQ/ad

Typ1 -60

5

Dom finns kvar ja men säljer helst hela set'et... du måste väl ha framfälgar också..? ICQ/ab

6

Okej! Jag har massor av fälgar så egentligen inte ICQ/ad men jag kan lika gärna köpa alla ICQ/ab skickar du dom?

Typ1 -60

7

Kan skicka ja, kostar 465.- med bussgods men sådana finurligheter finns väl inte ute på Gotland så har du nån på fastlandet man kan skicka till/har du möjligheter att hämta på en bussgodsstation på fastlandet eller vet du om några bättre fraktmöjligheter om man skall ut till ö'n din?

8

Det går faktiskt att skicka med bussgods, drt packas om i nynäs/oskars och hamnar på Gotladsgods här! ICQ/ab
Men jag får tyvärr avstå köpet, har hittat en snubbe som breddar bra och till okej pris här nere! ICQ/ab tack endå!

Typ1 -60

9

Pm'a mig om du har fälgarna kvar!

Medlem i Halmstad Luftkühlers
--------------------------------
(o\!/o) Typ1 -65

10

Asså en bild säger aldrig allt så jag var lite när jag skulle hämta ut dessa fälgar på bussgods men så här i efterhand är jag till och med glad att du inte lät mig pruta! Fy fan vad fint breddade bakfälgarna var! Sen det som jag trodde var ytrost på bilderna var ju bara damm ICQ/ab nästan ny pulverlackade till skicket. Tack Löf till en god affär och lite nytt till min bubbla!

Medlem i Halmstad Luftkühlers
--------------------------------
(o\!/o) Typ1 -65

11

Företaget som breddat dom har ju som ja skrev hållt på i en halv mansålder, typ sen 60talet så dom vet va dom gör... ICQ/ad

Skitbra att du blev nöjd, hoppas dom får rulla många sköna mil i sommar då! ICQ/ab