90a T3 Doka oturbo
68a Typ1 Autostick 1600cc sugturbo aka"Slo'white"
73a Typ3 Fastback "Coldballs" turbo
64a Typ1 2110cc turbo
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Classic motormarknad i Västerås 2 mars
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Någon som gjorde nå fynd idag ?
Jag hittade typ3 framljusinsatser i vw org.kartong för hundra pix 
Jag har varit tvungen att jobba...grrrrr. 
Någon som gjorde nå fynd idag ?
Jag hittade typ3 framljusinsatser i vw org.kartong för hundra pix
Du får en 2hundring för dom 
Extralyse och 12v torkarmotor. Precis de ja va ute efter. Saknar dock en domkraft. Men jä%*€! Va me folk de va.
Frugan köpte 2 mässingsljusstakar, jag betalade!!! 
Var de bara ja som dök på lådan där hjärtbakljusen låg i. Trodde ja kunde göra ett riktigt fynd. Men han ville ha 2 lax.
Var de bara ja som dök på lådan där hjärtbakljusen låg i. Trodde ja kunde göra ett riktigt fynd. Men han ville ha 2 lax.
Var med på förra V-ås marknaden med... Kanske lite för dyrt för oss som lägger på hyllan som bra-o-ha men egentligen inte behöver..
S
Ok. Ja hoppades på att han skulle va ovetande vad dom va värda. Han mötte mig me blicken och sa 2000 ja han inte ens fråga va han skulle ha. Ok sa ja och la försiktigt ner dom i lådan igen. Skit tänkte ja.
"100 spänn inklusive parkering", jag undrar hur mycket av min hundring arrangören sprang bort till willys med, dit jag blev hänvisad att parkera, nästan en kilometer bort.
Nå, jag köpte i alla fall några korvar, men nästa gång gör jag nog det på willys.
Det blev en tändhatt till snöskotern och senaste Classic Motor för att läsa om Zwitter. Självklart slank de 2 obligatoriska korvarna ner. Dåligt med VW-delar och då mina mopeder är klara fanns det inte så mycket som var nåt att ha.
Vart en massa cykeldelar men fan villa ockerpriser...
Man har tydligen fel fordon!!!
Ska vara mopedägare för att hitta nått,
Mycket mopedgrejor finns det!!!
"100 spänn inklusive parkering", jag undrar hur mycket av min hundring arrangören sprang bort till willys med, dit jag blev hänvisad att parkera, nästan en kilometer bort.
Nå, jag köpte i alla fall några korvar, men nästa gång gör jag nog det på willys.
Det står på Classic motors hemsida vem som får parkeringspengarna och hur mycket. 
Floyden skrev:"100 spänn inklusive parkering", jag undrar hur mycket av min hundring arrangören sprang bort till willys med, dit jag blev hänvisad att parkera, nästan en kilometer bort.
Nå, jag köpte i alla fall några korvar, men nästa gång gör jag nog det på willys.Det står på Classic motors hemsida vem som får parkeringspengarna och hur mycket.
Hur mycket får willys?
Ja sprang på ett gammalt 12v laddrelä oanvänt i kartong. Precis vad jag behövde och till en tredjedel av priset på ett nytt. Måste man ändå va nöjd med. Det låg ett par lådor innanför hjärtbakljusen 
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Classic motormarknad i Västerås 2 mars
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.