501

Detta har kanske påpekats förut, men vore det inte bra att man kan få en kopia på meddelandet skickat till sin egen e-postadress när man E-postar någon via BV (ruta som kan klickas i ungefär som på Blocket när man vill kontakta säljare)?

Kan vara bra att ha någon kvittens på vad som skickats, när och till vem om man i efterhand vill kolla upp detta (för oss som lider av Alzheimers light).

Ännu vet ingen hur en gammal folkvagn kan bli!

502

En sak som jag saknar är att kunna ladda upp bilder direkt i PM oxo, lite besvärligt och förklara hur man menar utan att rita och berätta ICQ/ac

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

503

Dags att skippa snöflingorna...våren är ju på G. (eller rättare sagt så vill jag att det ska vara så)  ICQ/ad

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

504

Johan W skrev:

En sak som jag saknar är att kunna ladda upp bilder direkt i PM oxo, lite besvärligt och förklara hur man menar utan att rita och berätta ICQ/ac

Det är väl inget problem, du lägger in bild där precis som du gör i ett vanligt inlägg. Nemas Problemas.

505

Då har det har det just börjat funka, inte via imageshack, photobucket alltså Default/hmm

506

Amatör. Det har funkat alltid.

507

Nop ICQ/ag

508

'Notice! The message count of your Outbox is close to the limit of 200 messages. Please, delete old and unnecessary messages. Otherwise, you cannot send messages if the limit is reached.'

Står det i min Inbox nu, varför finns det en gräns på antal meddelanden?
Det kan väl inte va så platskrävande, vad är anledningen till att det är en gräns?

(Ska ja va helt ärlig så är det väl bara och gå in och rensa men det är ja lite för lat för just nu... ICQ/ae )

Buy the ticket, take the ride... - HST

509

Hallå Löf! Tänk dig 2500 medlemmar x 200 in och 200 ut. Räkna med ca. 7 KB per meddelande (det är inte bara tecknen du ser, utan även allt som servern måste spara "bakom kulisserna"). 2500 medlemmar x 400 meddelanden x 7KB/st = 7000000KB = teoretiskt sett 6835MB delat på 2500 medlemmar. Detta ska även backas upp en gång per dygn. Det springer iväg ganska fort. Rensa inkorgen nu, slashas! ICQ/ad

"Daddy Cool"

510

Va faan menar du, ska ja tänka?! Det var väl liiite för stora förhoppningar när det gäller mej... ICQ/ad
Man ja ja kära BoxerDiktator, ja får väl släpa mej ut i Inkorgsflygeln här på BoxervilleSlottet och rensa lite i mina arkivlådor då...

(eller så kan alla andra rensa i sina lådor så kan ja få ett par lådor till... hm... inte de nej... ICQ/ad )

Buy the ticket, take the ride... - HST

511

ICQ/ad

"Daddy Cool"

512

Verkar inte gå att länka in bilder i ens signatur. Varför?

513

Jag har för mig att det har varit prat om det tidigare, men att det var många som tyckte att det var störande med bilder i signaturen.

514

Demian skrev:

Jag har för mig att det har varit prat om det tidigare, men att det var många som tyckte att det var störande med bilder i signaturen.

Det ante mig, för jag har för mig att jag sett bilder i signaturen tidigare.
Nu var det ingen stor bild, utan snarare en liten "bakrutestreamers"

515

Är det inte dags för Tapatalk, så man kan kolla i mobilen.

The original Widefive.

516

Wide5 skrev:

Då röstar jag hellre för en mobilanpassad sida. Mindre låst och kräver inte en, i mina ögon, värdelös app. ICQ/ab

517

kim_sv skrev:
Wide5 skrev:

Då röstar jag hellre för en mobilanpassad sida. Mindre låst och kräver inte en, i mina ögon, värdelös app. ICQ/ab

Word! Nästan bögigare än facebook. Hatar visserligen mobilanpassning också men inte lika mkt. Förstår inte vad folk har för telefoner som inte duger till att visa vanliga sidor. Och nej jag är inte bitter.

Sanningen kan göra ont men det gör även ett slagskott med puck rakt på pungen.

518

Nej jag tycker det fungerar förvånansvärt bra som den är i min iPhone, men en vettig mobilanpassning (dock med valet att köra full webb) kan verkligen lyfta ett forum. I övrigt tycker jag verkligen app-hysterin gått för långt, det ska mkt till för att en app ska bli bättre än en mobilanpassad sida. Mina 5 öre, och jag är nog egentligen inte så bitter.. ICQ/ad

519

Snön har töat!  ICQ/ab

520

ICQ/ab Sitter dock i Chicago just nu och här har det snöat oavbrutet de senaste 24 timmarna. Slask upp till anklarna! Men jag hör att det är fint hemma, och se då måste sidan uppdateras ICQ/ab

"Daddy Cool"

521

Ja, jag såg en kille med en grön splitbuss här i Östersund idag. Sen kom snöstormen igen.. ICQ/ab

522

goopher skrev:

ICQ/ab Sitter dock i Chicago just nu och här har det snöat oavbrutet de senaste 24 timmarna. Slask upp till anklarna! Men jag hör att det är fint hemma, och se då måste sidan uppdateras ICQ/ab

Nice med lite vår feeling  ICQ/ab

523

GB skrev:
goopher skrev:

X2

524

Bengt H skrev:
GB skrev:
goopher skrev:

X2

+1  på den

525

Kanske bara jag som är lite negativ men
Är lite irriterad över indelningen på projektdelen.
Vi har tre olika delar som jag förstår det:
Luftkylda vw (eftersom detta är en sida för luftkylda vw antar jag att huvudkategorin är detta?)
T3 och T4
Icke vw

Vilket jag tycker är lite udda indelning
Att T3 och T4 inte får vara i luftkylda förstår jag, men varför får kitcars och porsches vara där????
Och om vi nu har en kategori för "T3 och T4" varför mobbar vi då ut övriga vw i kategorin "icke vw"

Nytt mob nr...