Då var dom första BD-svärden klara
"Gilla!"
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » ....
Då var dom första BD-svärden klara
"Gilla!"
Nice!! 
Trevligt trevligt ska bli kul å montera dom 
Nice!
Får nästan lust att köpa en uppsättning trots att jag inte har någon BD.
Hoppas dock på att du tar fram ett kit till sen split. 
Franke skrev:Då var dom första BD-svärden klara
"Gilla!"
X2 
Reine skrev:Nice!
Får nästan lust att köpa en uppsättning trots att jag inte har någon BD.![]()
Hoppas dock på att du tar fram ett kit till sen split.Tack vare GB:s tjat om svärd så har jag faktiskt lovat att ta fram en ny modell av justerbara SA-svärd till splitbuss
![]()
Men då jag försöker lära mig att göra klart en sak i taget blir det inga svärd gjorda förrän jag är klar med det kommande framvagnsbygget till Barndoor.
Jag återkommer i ämnet när jag har något att visa.
Helt rätt, ta en sak i taget för detta är grejer som tål att väntas på. 
Trevliga svärd de där! ..fick dock inga dekaler med sist?! *ledsen i ögat, tårarna rinner*
Blir du gladare om du får ett par nästa gång vi ses Jocke ?
jadå, vi har inte avslutat affären än så nästa gång kanske du får någonting tillbaka 
Ser najs ut Franke ! Bra jobbat !

Franke, jeg har 2 hakk ytre + justerbara sverd med 2tum drop, og mina orginal dempere botner (skal byte til kortare) hvor lavt kan man gå med 7x15" et0 med 175.70 eller 185.70....
tyckte knogjärnet såg så klent ut?
Var har du dina bilder... Ser bara ? ?..
Annars hade du fått höra... 
Knogjärnet var tufft 
Väntar med spänning på nästa steg på ratbayen....
Får tacka för förvaringen av fälgar....
Ja Knogjärns-gavlarna var ju coola.. men som ozeo skrev... blir dom inte för klen ?
Men bra ritat Franke !
Kör hårt med råttan nu ! 

Jag tycker ju att enkelt och funktionellt är bra så jag säger den till vänster men om jag ska välja mellan dom andra två blir det den i mitten 
Om du nödvändigtvis ska fjolla till det...
så är det väl mittenvarianten som ligger bäst an men är helt enig med Macke om att enkelt och funktionellt oftast är bäst och snyggast.
ja skulle säga den till vänster ja med, dels gillar ja inte knogjärn
& senn lär den enklaste modellen ha störst chans att passera obemärkt i bes?
Eller är framvagnarna ok i bes alls eller hur är tanken?
Kul me egenföretagare i vw scenen i Sverige !
Oooh knogjärnen var ju apcoola dom måste du göra, kan bli hur populära som helst 
Oooh knogjärnen var ju apcoola dom måste du göra, kan bli hur populära som helst
X2 
Jag tror inte på knogjärnsvarianten då två av hålen "försvinner" ,kommer se galet ut när framvagnen är ihopsvetsad. För att inte tala om besiktningen 
Den vänstra "Less is more"
Tornen bär ju inte framvagnen som på en senare buss, på BD sitter de fast som på en bubbla så tornen skall nästan bara ta kraften från stötdämparna. Mao så borde alla modeller funka. 
när jag bestämmde mig för den enklare modellen så var det enbart för att det kändes så! jag gillar hotrods och all hårt kringutrustning som finns på den scenen och vi pratade om knogjärnsmodellen så gick jag igång på den.. men det betyder ju inte att dom inte var fräna! franke är så grundseriös och gör ett jäkla fint jobb! det är ju inga grejor som "runkas" ihop i den verkstaden!! det är ju därför min framvagn ligger där...
Boxerville » Projekt » ....
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.