1

Jepp! 20 år sedan....

Tråkigt väder första dagen, regn, blåst och kallt....
Filmen var ju inte tänkt att visas "allmänt", däremot kanske inom VW-Maffian, så mesta snacket är medlemmar sinsemellan.
På den tiden parkerade vi klubbvis på utställningsområdet.....;-)

1993 alltså;

http://youtu.be/AHZO5N32uRE

2 Senaste redigerad av Eklund (2013-02-24 15:49:37)

mettis skrev:

Jepp! 20 år sedan....

Tråkigt väder första dagen, regn, blåst och kallt....
Filmen var ju inte tänkt att visas "allmänt", däremot kanske inom VW-Maffian, så mesta snacket är medlemmar sinsemellan.
På den tiden parkerade vi klubbvis på utställningsområdet.....;-)

1993 alltså;

http://youtu.be/AHZO5N32uRE

Det va roligt att se film från tidiga träffar

3

13.10 in i filmen är en kompis bil...... han har några vw och roddar i dag.... boendes i Åtvidaberg numer....

4

6,57 mums ICQ/ab

1500s Notchback -64
1600 TLE Fastback -71
www.twinpeakboxers.com
www.volksmeet.se

5

Oj... 4.35... Min blåvita pjäs... Länge sedan nu!

Tack för den Mettis!

Thomas Högdahl - aka "Barbaskön"
Barbapapa Racing

https://www.facebook.com/BarbapapaRacing

6

Riktigt roligt tidsdokument ICQ/ab

7

Häftigt! Vilka roliga motorer folk byggde då, turbo, v8, typ4, vattenkylt och udda lösningar, nuförtiden har ju alla 48 ida..  ICQ/ad

8

kull rulle ser järna fler när man var i race svängen han man aldrig se annatt än prisutdelningen, 24min, hadde glömt den settupen det blev så många genom åren ICQ/af

,ghia-65a ?, vw dragster old style ,vw p-38 dropp tank special under byggnad ,the beast buggy,

9

vwove skrev:

kull rulle ser järna fler när man var i race svängen han man aldrig se annatt än prisutdelningen, 24min, hadde glömt den settupen det blev så många genom åren ICQ/af

Självklart så bläddrade ni väl på mina tidigare upplagda filmsnuttar...(?)

Bug Run #9 

Bug Run #8

10

Det var roligt att få se film från tidiga träffar o det skulle va roligt om fler delar med sej från tidiga träffar

11

Kul att se men både bilarna och frisyrerna är snyggare nu ICQ/ad  Default/lol

Bubbla -62

12

Hej.
30min in i filmen så är det en grym kortad off-road pickis.  Är det någon
som kan storyn om den? Är den fortfarande i livet? // Jerker ICQ/ab

13

Ungefär 20 minuter in i Mettis film finns en typ1 med tändkula, den är het ok tycker jag, vet någon något mer om den?

"There is no dark side of the moon really. Matter of fact it's all dark."

14

Min Safaribeigea Notchback klockar in på 31.10, kul att se! På den tiden (nu med?) hade jag stressmeckat 14 dagar innan träffen eftersom bilen varit totalt isär för plåt o lackjobb, fjädringen sänktes kvällen innan!  ICQ/af  Those were the days...

Man skall varken tro, tycka eller tänka, man skall kunna, veta och förstå

VW Limousine 1954, VW Karmann Ghia cab 1963, Chevrolet Parkwood 1961, VW Passat Variant 2015

15

Det förefaller som en hädelse att Hr. Häsä skulle "stressmecka" någonting. Någonsin.  ICQ/af

Har en "sommarblå" [original VW-kulör] 1303S -73.
Lite före/efter-bilder finns på Garaget och min projekttråd är här på Boxerville

16 Senaste redigerad av Stefan F (2015-01-09 22:01:33)

Björn J. skrev:

Ungefär 20 minuter in i Mettis film finns en typ1 med tändkula, den är helt ok tycker jag, vet någon något mer om den?

Denna?

Har en "sommarblå" [original VW-kulör] 1303S -73.
Lite före/efter-bilder finns på Garaget och min projekttråd är här på Boxerville