Önskas köpa i fint skick.
Mvh Jimmy
Typ1-65 soltakar'n
Typ1-59 ---->57 soltaksobjektet
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Delar köpes » bakskärmar till bubbla
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Önskas köpa i fint skick.
Mvh Jimmy
Köp nya
http://vwnettet.dk/topic/186022
Endast bakskärmar nu 
Ingen??
Går bra upp till -67
Mvh Jimmy
Uppar
Igen.
Jag har två stycken i mycket fint skick, men det är utskuret för avgaspipor i nederkanterna. dom är plåtrena och kräver bara en liten plåtbit på varje skärm för att bli som nya igen
Pris?
Bild?
Det kommer bilder i morgon kl.11.00. priset blir nog en tusenlapp eftersom dom är nästan helt nya i övrigt.
Det kommer bilder i morgon kl.11.00. priset blir nog en tusenlapp eftersom dom är nästan helt nya i övrigt.
Ok
Är det originalskärmar?
Vet inte om det är orginal eller ej, dom satt på en bil jag köpte. Då var dom helt nya. Har legat en stund nu, så dom har blivit lite bruna här och där, men det är bara att gnugga av.
Det enda som är negativt är ju att dom hade kapat upp för avgaspipor i skärmarna.
Titta på bilderna och hör av dig om det är intressant.
Vet inte om det är orginal eller ej, dom satt på en bil jag köpte. Då var dom helt nya. Har legat en stund nu, så dom har blivit lite bruna här och där, men det är bara att gnugga av.
Det enda som är negativt är ju att dom hade kapat upp för avgaspipor i skärmarna.
Titta på bilderna och hör av dig om det är intressant.
Låter lite dyrt med tanke på hur dom ser ut och om det är original elle repro.
Ser inte på bilderna om det är de små hålen bak.
Priset går alltid att diskutera. är det drenneringshålen du pratar om, så ska jag kolla om det är såna på dessa. Det är bara att ge ett bud annars.
Priset går alltid att diskutera. är det drenneringshålen du pratar om, så ska jag kolla om det är såna på dessa. Det är bara att ge ett bud annars.
Jag menar hålen till stötfångarna. Ska vara runt 7 cm långa.
Går det inte att göra bilderna större?
Ser ut att vara 68-72 skärmar, dvs med det "längre och högre" hålet för stötfångaren.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Delar köpes » bakskärmar till bubbla
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.