1

Jag ska nog köpa fälgar i Höganäs-trakten. Finns det någon här som skulle kunna plocka upp dessa och kanske ta med till Fanfest eller Bugrun eller liknande...?

Alte Liebe rostet nicht!

2

Jag skal till Sverige imorgon och kan hämta dom. Skal oxå till Fanfest .

Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61,  Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)

3

Jag ska ner till Ängelholm O köpa golv i helgen så då finns det möjlighet att jag kan hämta dom

4

Jasså Lars, kommer du till Sverige imorron...när kommer du då?

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

5

Är du hemma hela dan? skal gärna väre i GBG kl 15.30..

Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61,  Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)

6 Senaste redigerad av fo_eldarc (2013-02-19 08:28:53)

Nicholas jag har fälgar på samma ställe som Json ska hämta upp. Bara 2st 15*6"

/ Martin
Typ1 50,51,52,54,54,55
Typ2 51,59

7

Japp, jag är hemma hela dagen.

Har du plats för 8 fälgar o lite diverse då?

8

Just nu lurar jag på hur jag ska göra. Behöver nog fälgarna innan Fanfest så det kanske blir att ta Bussgods i alla fall.

Alte Liebe rostet nicht!

9

Skulle kunna ta emot fälgarna i Göteborg och förvara dom för dig Nizekustoms. Bor 2,5 mil norr om GBG efter E45 mot Trolhättan, så du eller någon annan som skall till GBG kan lätt hämta dom hos mig.

Om Hamsedk samtidigt skulle kunna hämta en Tow Bar för mig hos 25hpman och ta med till GBG så hade det varit bra. Jag är ledig hela dagen i morgon så jag kan möta upp någon stans i GBG (hälst utan för dom j...a tullarna)

10

Han är visst på väg söderut från gbg redan...

11

Attans, har tittat fel på när det var postat  ICQ/ac