WOODY 
50 Barndoor Skåp (delägare) -51 Barndoor Kombi -55 Barndoor Pickup
Chevrolet -56 VW skåp -08 BMW 740i -00 Ford -34 Cabriolet
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Vad gör du nu?
Sidor Föregående 1 … 114 115 116 117 118 … 147 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
WOODY 
Har precis sålt Ovalen till en holländare...
Tar ett glas rött och läser lite vw historia 
Sitter och tar en fundera... hur intressant skulle det vara om man nytillverkade soffor till bussarna?
Har gått i tankarna tidigiare om man skulle försöka sig på detta?
Har ingen erfarenhet eller vetskap om att det gjorts tidigare och med tanke på priset på sofforna och att dem är så eftertraktade kan ju inte några nytillverkade soffor finnas att köpa. 
Finns flera olika varianter och uppdateringar men ändå?
Har just packat bilen med delar som ska levereras och kopplat släpet som ska fyllas med nya delar
Jodå, soffor görs i staterna.
Jodå, soffor görs i staterna.
Bra koll du har!
Någon sida med info?
Vet inte om det kanske finns någon i Europa men det kanske borde finnas kan man ju tycka.
Eller har jag fel?
Jag har ingen folkabuss men ändå bryr jag mig 
Kört första svängen med kommande vinterbruksbubblan, en panamabeige 64:a. Besiktning bokad den 25:e.
Sitter och "gör mig kalas i tanken" på att jag skall gå på P-Floyd-konsert i morgon kväll..de är så djävla bra!Var på konsert med dem för 2 år sen som var kanon!
Vore kul att se dem i Dalhalla någon gång.. 
Sänker en och annan "Åbro Bryggmästarens" och diggar lite Hillbilly-musik!
25hpman skrev:Jodå, soffor görs i staterna.
Bra koll du har!
Någon sida med info?
Vet inte om det kanske finns någon i Europa men det kanske borde finnas kan man ju tycka.
Eller har jag fel?Jag har ingen folkabuss men ändå bryr jag mig
Kieft n' klok i nl säljer såsom serialcombi i fr. De tog runt 5 lock sist jag kollade, för stommen alltså och mellansoffan gällde det, de kanske hade de andra stommarna också kommer inte ihåg.
http://en.serial-kombi.com/volkswagen-s … 39753.html
Priserna har gått upp tydligen 
Sitter och "gör mig kalas i tanken" på att jag skall gå på P-Floyd-konsert i morgon kväll..de är så djävla bra!Var på konsert med dem för 2 år sen som var kanon!
Hmmm nu blev jag riktigt avis...
ha det så trevligt och njut.. det skulle jag gjort. 
pompejus skrev:Sitter och "gör mig kalas i tanken" på att jag skall gå på P-Floyd-konsert i morgon kväll..de är så djävla bra!Var på konsert med dem för 2 år sen som var kanon!
I Dalhalla har jag faktiskt inte sett dom men några gånger i ladan i skog och det är riktigt coolt faktiskt, var några år sen nu 
Sänker en och annan "Åbro Bryggmästarens" och diggar lite Hillbilly-musik!
![]()
Har aldrig hört dessa innan, men nu snurrar dom i spotify riktigt skön musik att sänka en wirre till... 
michaelth skrev:pompejus skrev:Sitter och "gör mig kalas i tanken" på att jag skall gå på P-Floyd-konsert i morgon kväll..de är så djävla bra!Var på konsert med dem för 2 år sen som var kanon!
I Dalhalla har jag faktiskt inte sett dom men några gånger i ladan i skog och det är riktigt coolt faktiskt, var några år sen nu
att se dom i skoog är det enda rätta!! sjukt bra.. har sett dom där 4 ggr och 2 eller 3 på dalhalla.. en spelning jag gillade var på tyrol på grönan ..dom blir liksom bäst i lite intimare miljöer.... tror jag sett dom totalt 9 ggr och ja ska se dom igen..
Trevligt med målade brädgolv.. e huset gammalt?
Trevligt med målade brädgolv.. e huset gammalt?
Ja det är från 1906
just detta brädgolv var så maskätet så det fick bli spacklat och målat, men de flesta andra golven finns kvar i originalskick:)
Ska dra ut Ovalen ur ladan idag. En holländare kommer o ska tälja guld på onsdag. 
Fan va cool!! 

Ska lägga mina svärd i citronsyrabad så att dom blir avrostade, sen bär det av till garaget för att laga rost i vänster skärminfästning på bubblan!
Packar inför resan till Dominikanska Republiken....tio dagar kvar innan karibien får bländas av mitt vita fläsk.... 
Kopplar av med lite bra bluegrass...
Sitter taggad på båten påväg mot fastlandet, ikväll blir det konsert i Örebro med kompis! 
Sidor Föregående 1 … 114 115 116 117 118 … 147 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Vad gör du nu?
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.