51

Vänta lite! Hade inte "Björn Borg" COL113 som regnummer? I så fall är det där en annan bil. Min Alzheimers gör sig påmind. ICQ/ab

"Sex can lead to nasty things like herpes, gonorrhea, and something called relationships.. Booyakasha!"
Ali G

52

Hördedu Sverker, -Nu får du faktiskt ta o leta fram detta nr av bilsport så jag får se repotaget, jag missade nog det under barnåren ICQ/ad

53

Tror inte att det finns kvar tyvärr, det var brorsan som prenumererade och jag snikläste  Default/lol . Alla Bostics reportage var läsvärda, efter att han slutade blev tidningen inte lika rolig längre.

"Sex can lead to nasty things like herpes, gonorrhea, and something called relationships.. Booyakasha!"
Ali G

54

COL 113 står på Pålsboda, sist jag hörde nått.........

Den är inte samma bil.

Har dock en bild med både BB & COL tillsammans.

BB skrotades och jag behöll nosen ett tag som minne, men sen tog den för mycket plats.

Hazzan

55 Senaste redigerad av Tobias J (2013-02-04 17:37:41)

Då så, -hördedu Hazzan, lägg gärna upp alla baja/buggy nostalgiska bilder du har här i tråden, gärna med lite historia. Jag har hört mycket från Graparna men det finns säkert mer att säga.

Post's attachments

kc.jpg, 15.29 kb, 300 x 300
kc.jpg 15.29 kb, 205 downloads since 2013-02-04 

56

9:59 skrev:

COL 113 står på Pålsboda, sist jag hörde nått.........

Den är inte samma bil.

Har dock en bild med både BB & COL tillsammans.

BB skrotades och jag behöll nosen ett tag som minne, men sen tog den för mycket plats.

Hazzan

Så var det. Altzeimers duvet!  Default/lol
Vi var ju förbi din lokal när BB stod utanför och var rensad. Borde tagit omhand om den.  ICQ/ab

COL 113 står kvar på Pålsboda.

Ali G

57

får du den godkänd med hjulen så långt utanför skärmarna?
sitter o kollar på såna däringa riktigt elaka bajas som jänkarna bygger och tycker de e så väldigt synd att man inte får bygga precis hur man vill här.
Eller ju... de får man ju... man kan bara inte få de gatlegalt om de e för häftigt.

Lite synd att vi inte har så mycke öken på bakgården så man bara kan ta ut bajan o gå lös.
Utan en gatreg blir de ju lite selektivt man kan anv den

58

allt går om man vill... nu äger jag tillsammans med banken en del mark, mest sandjord faktiskt så det ska nog lösa sig ICQ/ab

59

Lite avundsjuk. Om inte på din ashäftiga baja! Så på din sandmark...
Hrm... Var bor du då? Letar inte efter en son att adoptera?

60

Tur att banken inte lägger sig i hur marken används!

Ali G

61

nu är det ju på intet sätt så att det är någon öken för sandsportslekar utan vanlig östgötsk syrsand -jordbruksmark som jag försöker odla så bra som möjligt. dock brukar det finnas en lucka på nån vecka på hösten då det går att köra på stubben.. men jag har en liten hage som nu hyrs ut som hästbete men som jag tror kan bli en mer permanent offroadbana... (-där blir det faktiskt en liten gård utan mark tillsalu inom nån vecka, o det vore ju underbart om nån riktig människa med vwhd köpte den...... ICQ/ab )

62

Hörde du lille Oscar en liten gård
För nån med med vwhd....
Som vill bo på landet!

63

de e ju faktist precis vad jag e ute efter  ICQ/ag
ingår ett välbetalt arbete ?

64

http://i48.tinypic.com/2w30sup.jpg
http://i49.tinypic.com/2hyytro.jpg

65

hotvw skrev:

Hörde du lille Oscar en liten gård
För nån med med vwhd....
Som vill bo på landet!

Haha de skulle va nått Default/tongue

Type2-57 PG/SG
Såld-Lowlight ghia-56

66

Tobias J skrev:

http://i48.tinypic.com/2w30sup.jpg
http://i49.tinypic.com/2hyytro.jpg

Ser ut som att du har kommit bit ICQ/ab får man komma förbi på söndag och kolla lite? ICQ/ab

Type2-57 PG/SG
Såld-Lowlight ghia-56

67 Senaste redigerad av Tobias J (2014-01-27 15:10:40)

Dålig bild... har blivit en ny framvagn o bakvagn från en 181:a dvs mkt höjd utan att höja. har skippat plasten helt i fronten så att man kan få vettig form på huven. Har velat mellan att bara bygga med äkta o svårfunna 70-tals bajagrejer eller köra med nytt jox. vem vet var det slutar  Default/hmm

Post's attachments

20140125_130750.jpg, 44.24 kb, 480 x 640
20140125_130750.jpg 44.24 kb, 206 downloads since 2014-01-27 

68

Jaja, gör hur du vill för den här vill vi se klar snart !  ICQ/af

You´ll never know...

69

Håller med, hardcoreporr i vwskepnad...flåsflås..

70

faaaan va hård,

Let's make BOXERVILLE great again.
Film och fotonörd.
Byggtråd för min Oval The OldSpeed Outlaw
Byggtråden för La Cholita å Krush Groove hittar ni HÄR

71

Pappaledig... Det är väl lagom att börja bekanta sig med svetsen vid 2,5 år?

Post's attachments

20140206_110905.jpg, 148.45 kb, 640 x 480
20140206_110905.jpg 148.45 kb, 196 downloads since 2014-02-06 

72

Det är väl klart att han blev sugen
När han såg dom snygga svetsarna
På fälgarna jag gjorde åt er......

73

har du sett bilden på buggyn i nya gasoline från vw skroten i usa? den har lika dan front som din ICQ/ae

74

Jo. Fast inte nu längre då min numer har en plåtfront.

75

hotvw skrev:

Det är väl klart att han blev sugen
När han såg dom snygga svetsarna
På fälgarna jag gjorde åt er......

Jo så var det nog. Blev dagens styrkeprov att lyfta på flaket...