Här har jag borrar med en6mm borr efter tips av Henrik här på forumet och fyller med svets.Jag tyckte det funka bäst om man endast borrade genom den första plåten på ramtunneln o fyllde med svets.
Här har vi plattan hos lackeraren efter blästring och rostskydd.Igentligen var tanken att köra med por 15 på plattan som funkar perfekt.Men nu fick jag ett erbjudande jag inte kunde låta vara.Genom en polare fick jag ett erbjudande av en lackfirmaJag jobbar med installation av ventilation och en lack firma behövde hjälp med nyinstallation av en lack box.Det var så pass mycket jobb så det ska räcka med lack för hela bilen så nu blir det hel renovering.
s
Höger bak hörn.Så här illa brukar det väl se ut på gamla vws?Jag är inte den som ägt 30
Vws och renoverat 15.Köpte min första när jag var 16 och gjorde i ordning med hjälp av brorsan.Har inte varit ett dugg intresserad av gamla bilar sen dess fförens jag fyllde 40.köpte en 68 renoverade den och nu är man 45 och inne på sin andra renovering.Så man är inte en av dom här rutinerade rävarna på det här forumet.Man hoppas att nån kan ha nytta av mina erfarenheter av den här renoveringen och även jag kan få hjälp på vägen
Bra jobbat !
Fint garage också ! 

Bra jobbat !
Fint garage också !
Tackar
67 2013-02-09 21:58:22 Senaste redigerad av hasse (2013-02-09 22:02:20)
68 2013-02-09 22:07:33 Senaste redigerad av hasse (2013-02-09 22:08:25)
....och nu väljer du rätt kulör på lacken så man slipper skämmas! 
O där kommer ditt jobb in
.Skicka in lite förslag på tråden nu
de e möjligt att det du använder funkar men jag hade gärna använt nån tjockare primer.
Har jag rätt i att anta att sprejen du använder är som en oljig film?
bild 2 är definitivt en sån jag pratar om och jag ser inte riktigt etiketten på bild 1 så jag vågar knappt uttala mig.
men vill du helgardera så köp en riktig svetsprimer. Jag har själv svårt att lita på sprejprudukter 
jäklar va de rasa in bilder helt plötsligt då. känns som mitt inlägg va helt felplacerat nu