Puuhh.... Jag flämtar lite lätt fortfarande efter helgen drabbning kallad White Out! Fantastiskt rolig och samtidigt så jobbig..
Efter att Danne aka 50 Split ramlat in på fredagskvällen för övernattning på soffan i Helsings och Grenje samtidigt packade väskan och stoppade motorvärmarn i Merca bussen så lämnade vi Tallåsen och drog mot Borlanch vid elva tiden på lördagsförmiddan fyllda av förväntan och rejält partysugna. Danne hade ju naturligtvis med sej en del delar från Classic VW Up Yours som skulle levereras och jag hade åxå en del grejer som skulle med till Rommegaraget, i övrigt packade vi lätt.
Iom att Grenje var bokad som chaffis ner och Danne hem så började vi partyt lite lätt med Jäger och öl redan strax söder om Järvsö och tog gent över skogen mot Edsbyn och sedan vidare mot Enviken. Pinkpaus som alltid vid Stora Draggen (!
) och ett kaffestopp hos Rustas där även Tom-Tom Boys från Bollnäs dök upp vid farbror Göstas föreläsning . Imponerande kunskap den mannen har och pratglad åxå!
En liten snabb titt i garaget blev det åxå innan vi rullade vidare mot Falun där Danne hämtade upp en Tradera inropad gummipryl. Tror det var en NOS turkish buttplug..
En korv på Shell blev det åxå ,fast de var utan Granvolds senap. Johnnys fanns dock så det fick duga.. Nu hade Danne och jag kommit igång lite pga Grenjes långsamma (
) körning och vår direkt motsatta konsumtion av maltdrycker så vid nästa stopp och avlämning av plåt hos Fo Eldarc aka Leksands Martin där han och Norrlands-Mattias åxå hade börjat med ölhävning så hade vår Grenje rentav bråttom mot hotellet i Borlänge för att kunna komma ikapp.
Ok, en titt i garaget på åtminstone ett av projekten han vi ju dock med och Grenje fick äntligen tag i en storkukad keramikers motorlucka så även om ölen ännu låg en timme bort så var han nöjd. Äntligen framme i Romme och byte av prylar som både lämnades och togs emot så checkade vi på hotellet och hann vi t.o.m byta skjorta och Grenje fick äntligen korka upp innan Kuus kom för att hämta oss. Väl på väg på den sista färden så låg det en snöskoter mitt på vägen som vi fick hjälpa upp på rätt köl så undrar om vi hjälpte till vid en stöld eller om det bara var en taskig pilot....
Nåja, skit i det, vi var på plats!
Inne i garaget så var det ju idel trevligt folk och lika sköna bilar och partyt var så att säja komplett när Masen & co dukade upp Taco- buffen! Allt flöt på fint och så roligt var det längesen jag hade och det tror jag de flesta kan skriva under på.
Mest roligt för mej iaf, var nog att Sänke-Johnny kom med en kartong till mej med originalbakljusen till min Splittbuss !
Tack och Tack ! En annan höjdare var ju att jag skulle sno GustaFs buss men va fan! Det satt ju ingen ratt i den ! Fångad på bild blev jag åxå , med fjortisbloggarmun och allt...
Nåja , nog skitsnackat. Bilderna kan lämna en del att önska i skärpa, fokus och tveksamma objekt men så var det fest åxå ! 
Återigen tack för en fint anordnad fest och skriv upp mej på nästa redan nu !

You´ll never know...