Aah äntligen kom jag till skott Jocke! 
Och skägget börjar ta form. Har växt förbi min något slitnare skepparkrans jag hade när man var bosatt i sthlm..
Och kom då och tänka på en natt.. då..
Jag tydligen satt mig ner brevid en uteliggare och bjudit han på lite mat sent in på småtimmarna.
Måste sett lustigt ut med två stycken med lika slitna skägg men så olika ändå.
säkert 25års åldersskillnad.
Inte för att jag minns så mycket av konversationen. Men minns att de kändes riktigt bra att ge han ett mål mat och prata med honom som verkade betydde mycket för han..
Skägg borde alla ha! Mycket skönt. Bästa är när man en dag rakar av sig allt på en arbetsplats där dom inte sett en utan. Och alla undrar vem som hejar och går runt på kontoret. Haha!
Men hur går de med ditt monsterskägg Jocke?
Hehe iallafall, ihelgen kom jag in till motorrummet iaf och monterade dit batterierna för att kolla igenom elen.
De viktigaste funkade, startmotor alla lampor och blinkers, vindrutetorkaren och bränslemätaren. hehe
Men inte, stereon eller ström i bussen verkade funka. Och kylskåpet verkade få för lite ström eller något.
Var lite kablar under panelen som ska ta och listas ut...
Sen så har jag strippat motorn ytterligare och skrapat och haft mig.
Nu står den på stativet förberedd för motortvätt av block etc samt alla kylkåpor. Troligen blir de blästring av dom sedan också om vi får blästern att gå som den ska.
Men de var kul att se den halvvaken iallafall! 

Annars så håller jag på att velar fram och tillbaka med vad för lack som ska blåsas på.
Och om man ändå ska ta och passa på att byta alla rutlister etc då vissa är väldigt torra.
Och sedan börjar jag bli sugen på en uppsättning Gasburners till bussen. Någon som sitter på en uppsättning i 5x112.
Ev kanske vill byta mot fuchsen som sitter på just nu?
/Spaan
820KUSTOM
Volks Of Hälsingland
East Coast Meet #4 - 9-11 Augusti 2019