Finns han och sonen Greg kvar?
Enligt The Samba ska han ha gjort riktigt fina toppar men hemsidan verkar inte existera längre.
Någon som sitter inne på info?
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Motor, växellåda, bromsar, mekaniskt... » Steve Tims?
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Finns han och sonen Greg kvar?
Enligt The Samba ska han ha gjort riktigt fina toppar men hemsidan verkar inte existera längre.
Någon som sitter inne på info?
Dom körde på Irwindale förra året och hade extrapris på sina toppar i julas. Dom håller säkert på fortfarande. telnr0019516897475
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/ … id=1069091
Deras sida ligger nere enligt info på samba. Dom gör numera sina toppar på Chinagjutna "043". Vet ej hur bra dom är. Chineserna är ju rätt bra på att gjuta men hur är bearbetningen, den brukar strula.
Den här annonsen såg jag också men första gången kollade jag bara när den var inlagd (2010), när jag nu kollar igen så ser jag att den är uppdaterad för ett par veckor sedan 
Deras sida ligger nere enligt info på samba. Dom gör numera sina toppar på Chinagjutna "043". Vet ej hur bra dom är. Chineserna är ju rätt bra på att gjuta men hur är bearbetningen, den brukar strula.
Japp, dock har dom tillgång till 043 om man är beredd att betala lite mer enligt annonsen ovan.
Om man bortser från gjutningen så får ju deras toppar bra feedback på The Samba iaf.
Velar lite ang. Tims Steg1 och Los Panchitos............
jag har ett par stage1 i min motor.043:or
Har ju inte gjort några flödestester på dem så man vet ju inte hur bra de är?
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Motor, växellåda, bromsar, mekaniskt... » Steve Tims?
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.