Nä jag vet inte så mycket om dessa och inte mycket erfarenhet, men har jag aldrig sagt heller.
MEN, Fortfarande, varför kör då dom här killarna med dessa "mirakel" mattorna som michaelth kallar det då?
Du vet att det finns en point i detta.
Sen kan man ju som leguanen skriver, köra i flera lager, det kommer jag göra och jag kommer sätta fast x antal lager då jag tycker det är viktigare att få det ljudisolerat än att läsa av endast pris/namn och vad det är för något.
Jag själv ska testa av något liknande Silent Coat, vet inte från vilka utan det få jag se när den dagen kommer och se hur det funkar.
Sen finns ju det ju olika områden man ska dämpa med, ljudbuller, billjud etc så bör nog tänka på det med.
Nä jag är fortfarande fundersam på varför dom här billjudskillarna använder "mirakel" mattorna istället för Bitumen, måste finnas någon anledning. Inte då är det för att det heter viss sak eller för priset iaf 
Hitta en tråd, dock inte hunnit läsa hela och slarvläste lite, så få fortsätta läsa imorgon, men kan ju va värt och läsa om man inte är en sån som står fast för en sak och inte kan ändra åsikt
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=130323