Kanoners ! Sikken utrustning du har tillgång till... Tror jag slår en signal om det ska bli tröskelbyte någon dag...
Kanoners ! Sikken utrustning du har tillgång till... Tror jag slår en signal om det ska bli tröskelbyte någon dag...
do it 
Min personlighet är vem jag är, min attityd beror på vem du är...
fick en stund över idag så det blev lite ghia pyssel,Gjorde lite profilmallar av NOS skärmen som ska sitta på andra sidan
54 2013-01-28 22:27:26 Senaste redigerad av woffe (2013-01-28 22:32:27)
ett par bilder till och en första provtest.....ska justeras lite till och sen få till finishen så kanske det blir brukligt 
Jag äger en skev ghia som du gärna skulle få räta upp, men det svider att sätta slipen i en bil som funkar. När jag fått lite mer stake och bestämt mig för att renovera så ställer jag mig i kön hos dig woffe. Denna tråden är riktigt trevlig 
- Om bättre är möjligt är bra inte bra nog -
Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65
Bubbla -63 Typ2 -74 Typ 1 Shorty -65
Finns det bilder på ghian innan den plockades ner? Det pratas ju om att den var inihelvete slut, men jag tycker inte den ser så kass ut på dom första bilderna?
Är den från USA? Det ser ut så på lagningarna 
Kan man förresten hoppas på mer ghiaplåt i wolfparts shopen i framtiden, nu när du är varm i kläderna?
Ghia 57
"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"
please adopt me 
please adopt me
hehe, skulle se ut det
Finns det bilder på ghian innan den plockades ner? Det pratas ju om att den var inihelvete slut, men jag tycker inte den ser så kass ut på dom första bilderna?
Är den från USA? Det ser ut så på lagningarna
Kan man förresten hoppas på mer ghiaplåt i wolfparts shopen i framtiden, nu när du är varm i kläderna?
Njaaa, vet inte vad du fått det ifrån
jag tycker den e ganska frisk för att vara en ghia.
Jo, det är en USA import
Kan bli lite mer ghia plåt, man vet aldrig 
Mycket fräsch för att vara en ghia vill jag säga!
Så snygga plåtar så det vattnas i ögonen.
Kan du svänga ihop en sådan där bit framför bakhjulet till varje sida till mig? 
Skulle ha lämnat kvar ghian, Då hade det hänt grejor. 
Blir fint det där.
Sååååååå snyggt!