Jaha.
Det är väl dags att sluta hänga i kulissen.
Många kanske känner till min hemsida och att den inte uppdaterats speciellt ofta det senaste åren, eller ja, öhhh, inte alls faktiskt sedan 10 maj 2004. Shame on me 
Alla som skapat en hemsida vet hur fantaktiskt roligt det är att bygga den. Att uppdatera den kontinuerligt år efter år är inte lika skoj...
Gjorde faktiskt ett seriöst försök att till sajtens 10 årsjubileum (23/1-2010) göra en uppdatering bara för att stöta på patrull när jag skulle logga på servern. Icke sa nicke. Hade dessutom problem med FTP-programmet jag skulle använda (3 datorer efter den senaste uppdateringen). Är ingen hacker och tydligen skall det finnas enklare sätt idag för filöverföring. Hur som som helst, jag lade ner det projektet.
Snabbspolning till 2013.
Har efter ett antal datorbyten under årens lopp dock fått med mig en del bilder från ovan nämnda projekt, så jag tänkte att det kanske kunde vara skoj för andra att beskåda mitt "evighetsprojekt" som aldrig tycktes bli klart.
För de som inte vet vad jag svamlar om för bil och sajt så finns det lite att läsa på http://user.tninet.se/~xnf969f/htmlfiler/min67.html
Skall försöka lägga upp bilder och text i något så när kronologisk ordning, men det är ganska stökigt i mitt bildbibliotek, så ha lite överseende.
Skall försöka ta vid där min hemsida slutade, men börjar med några bilder som visar slutlig rostlagning av karossen som visade sig vara kexigare än beräknat.
Hösten 2001.
Chassit är renoverat och karossen har fått de rostiga värmekanalerna bortkapade. Här sker inpassning av värmekanaler från IGP. Passformen var allt annat än bra...