Lite före/efter-bilder finns på Garaget och min projekttråd är här på Boxerville
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Bilder & film » Dagens VW-bild
Sidor Föregående 1 … 176 177 178 179 180 … 338 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara

Ball bild på tjejen MrIcka! Man blir ju nyfiken på om hon kommit på det själv eller om hon bara agerat modell? Det är ju onekligen lite jobb bakom att lista ut alla poser, hur man ska klippa bilderna och slutligen lägga ihop allt! Innovativt icke desto mindre! 
Den där bilden får mig att vilja köpa 1303s!
Samma här! 
Ball bild på tjejen MrIcka! Man blir ju nyfiken på om hon kommit på det själv eller om hon bara agerat modell? Det är ju onekligen lite jobb bakom att lista ut alla poser, hur man ska klippa bilderna och slutligen lägga ihop allt! Innovativt icke desto mindre!
Tyvärr är hon upptagen 
Det är hon själv som tagit bilderna och har till och med denna bild på sitt VISA kort 
kee skrev:Ball bild på tjejen MrIcka! Man blir ju nyfiken på om hon kommit på det själv eller om hon bara agerat modell? Det är ju onekligen lite jobb bakom att lista ut alla poser, hur man ska klippa bilderna och slutligen lägga ihop allt! Innovativt icke desto mindre!
Tyvärr är hon upptagen
Det är hon själv som tagit bilderna och har till och med denna bild på sitt VISA kort
Haha, i de ordalagen är jag också upptagen, fast jag känner mig jäkligt ledig när jag inte är på jobbet.
Jag vidhåller att hon verkar kreativ och skön, hälsa henne det! 
Okej, med anledning av konversationen i "udda" så kommer här en bild på min pickup "Lucy", den är udda i vardagstrafiken, men inte tillräckligt udda här för att platsa i den kategorin. Därför postar jag här:

Bilden är från 2011, den sommaren gick hon knappt ngt alls. Först bestämde sig motorn för att börja pinka olja och efter att första semesterveckan ägnats åt motorbyte, lyckades jag knäcka framvagnen itu på en utlagd pansarplåt där de grävde för att dra nya ledningar. Sommaren 2012 har hon mest stått också, främst pga att backväxeln inte lirar, men förgasarens omisskännliga "flatspot" går inte heller att förneka. Dock har jag storslagna planer för henne, men sedan jag köpt hus har det inte blivit mycket tid för mek. Den här vintern har jag inte ens fått ur lådan. Men nytt canvaskapell, nya firmaloggor, dubbelförgasare och ny klädsel är några saker som komma skall. Tiden får utvisa vad nästa drag blir, men splittabstinensen börjar sätta in, jag säger bara "vilken vagn"!
Get ready for "Lucy Mk3" 
Gammal typ av sänkning men med framflyttat tak, ser ju lite oldschool ut men funkar ju bra och jag tycker det är snyggt, så som jag har kapat min men man kanske skulle sänka ett par tum till
och bra med lite variation mot dom raka b-stolparna

Längtar till sommaren! 
För övrigt, vad tycker folket om helsvarta Fuchs? Törs man?
Klart du ska köra på helsvarta Fuchs. Kommer se fint ut mot vitt!
Åsså en bild...
Ja jag är sjukt sugen på det faktiskt. Dock verkar det sitta 4.5" fram och bak på bussen. Skulle vilja ha 5.5" bak. Någon som har i 5x112?
Har funderat på antingen blank vanlig svart eller sidenmatt. Men tror sidenmatt blir snyggt och smidigast. 
Svarta fuchs med polerad kant

Någon som behöver ett scoop

Ja jag är sjukt sugen på det faktiskt. Dock verkar det sitta 4.5" fram och bak på bussen. Skulle vilja ha 5.5" bak. Någon som har i 5x112?
Har funderat på antingen blank vanlig svart eller sidenmatt. Men tror sidenmatt blir snyggt och smidigast.
har du 4,5x14" bay felger eller er det 15".

Sidor Föregående 1 … 176 177 178 179 180 … 338 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Bilder & film » Dagens VW-bild
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.