Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Bilder & film » Dagens VW-bild
Sidor Föregående 1 … 18 19 20 21 22 … 338 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Vilka stolar, å vilken ratt..... URK
NU var det ju mest motorn som fick mig att hajja till..... resten av bilderna fick bara följa med av farten...... 

Fränt!
Grattis
Grattis som fan tillochmed!
Grattis!
Ser fan ball ut alltså! 
Grattis! Kul att se en bild från verkligheten för omväxlings skull! 
Grattis! Bra jobbat! 
The Blue Slug som klarade besiktningen idag
Jätte gratis!!
härligt att se och höra!
...men inte käns den väll som att de va Bara motorn som skulle va nått att ha? jag tycker i allafall att de va en grymt cool bil, och riktigt snyggt bygge! men jag å andra sidan gillar att kombinera gamla bilar med nyare teknik, som tex El-styrda stolar, el förnsterhissar, larm, centrallås mm på gamla bilar. i detta fall tyckte jag i allafallatt de såg Helt okej ut! 
Grattis! Kul att se en bild från verkligheten för omväxlings skull!
Verkligheten??!! är inte allt på internet verkligt?
Grattis till en bil som maninte missat på detta forum... 
Tack allt folk! Det firar vi med en bil som inte är min 

Men ack så grann, tipsade om denna för nån månad sen, då var det standard höjd på den igen
50 split skrev:
...men inte käns den väll som att de va Bara motorn som skulle va nått att ha? jag tycker i allafall att de va en grymt cool bil, och riktigt snyggt bygge! men jag å andra sidan gillar att kombinera gamla bilar med nyare teknik, som tex El-styrda stolar, el förnsterhissar, larm, centrallås mm på gamla bilar. i detta fall tyckte jag i allafallatt de såg Helt okej ut!
jag tycker att huvudsaken är att ägaren triv..
finns alldeles för många "veteranbilar" som nästan alldrig används, pga att dom på olika sätt är för obekväma eller inte tillräckligt tillförlitliga..
jag tycker om designen på gamla bilar. men vill själv sitta bra och ha motor och bromsar som jag kan lita på. sen att det retar en del .. shit happens..
jag äger flera olika engelska "veteraner" när man är iväg med märkes klubben finns det alltid folk som förfasar sig att en del bilar inte är original.. sen om man frågar om resan gick bra.. jodå jag drog hit pärlan efter BMW n eller Mercedesen... och då pratar vi inga dyra bilar..
sen finns de någon som kör 1500 mil/år med sin bil och har satt i sköna stolar.. då e han en idiot som förstört bilen..
det är skönt att alla inte är lika..
en dag..en dag..

är det inte ett par forum människor med här?

Funderar på om det finns något namn för dessa takräcken? (Menar dom här nedan till bussar som är helt raka/platta upptill)
Läcker buss det där för övrigt.

är det inte ett par forum människor med här?
![]()
Jo det är ju jag i blå pikétröja och Landelius i CB tröjan 

Tror man måste va medlem för att kunna se den bilden.
Aha, den var så jäkla snygg så jag laddar upp den på imageshack då 

Sidor Föregående 1 … 18 19 20 21 22 … 338 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Bilder & film » Dagens VW-bild
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.