1

Halloj
Någon som har monterat extern oljekyl och kan dela med sig av placeringen av kylet !? Bild är ju ett plus men allt är tacksamt ICQ/ad
Har en ganska stor kyl med fläkt som jag har problem med att placera på lämpligt ställe....

West Coast Volks
Attitude is everything !

2

Ingen som kör med storkubikare i sin buss !? ICQ/ad

West Coast Volks
Attitude is everything !

3

Iofs inte bay men jag satte min oljekyl ovanför vxl så långt till vänster det gick i min splitbuss.
Tight som fan men det går ICQ/ab

Ät gul snö, det kan vara öl.

4

Jag körde med 2180cc i min split dh och hadde "bara" ett 1,5 liters extra oletråg och ett stort filter som rymde ganska mycket olja det funkade fint med orginal remskiva. Men du kanske kör så lågt att det inte får plats. Default/hmm

Variant 66a taksänkt med mittmotor
Crewcab 65a
Typ 1 50a i delar

5

Jo jag åker lågt så all frigång är bra  ICQ/af
Ser inte ut som att man får plats med kylen ovanför lådan när man håller lådan i position men får väl kolla närmare på det när jag har konstruerat växelådsfästena och kan montera lådan på plats .

West Coast Volks
Attitude is everything !

6

Här omkring ska tydligen va en bra placering.

http://www.oldbug.com/125%20014.jpg

7

Behöver du extra kylare?

"Sex can lead to nasty things like herpes, gonorrhea, and something called relationships.. Booyakasha!"
Ali G

8

Ser ut att funka MrPete !
Ja jag behöver kylare Svwerker det har Herr Lundgren sagt ICQ/ad Men å andra sidan så har inte motorn brukats ännu så vem vet igentligen men teoretiskt så behövs den .

West Coast Volks
Attitude is everything !