hamsedk skrev:Och samtidig hoppas man kan presse ett bubbla tak in i en vectra
Det går - det går - det går
!
Hmmm...så brukar det låta på en fredag... 
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Vad gör du nu?
Sidor Föregående 1 … 15 16 17 18 19 … 147 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
hamsedk skrev:Och samtidig hoppas man kan presse ett bubbla tak in i en vectra
Det går - det går - det går
!
Hmmm...så brukar det låta på en fredag... 
Sitter och väntar på det som hoppningsvis blivar den bäste helg i LÅÅÅÅÅNG tid
Och samtidig hoppas man kan presse ett bubbla tak in i en vectra
klart det går, annars får du kapa......i vectran alltså 
hamsedk skrev:Sitter och väntar på det som hoppningsvis blivar den bäste helg i LÅÅÅÅÅNG tid
Och samtidig hoppas man kan presse ett bubbla tak in i en vectra
klart det går, annars får du kapa......i vectran alltså
WORD
!
sitter och funderar på livet, fick veta att en av mina bättre vänner dog i natt.
sen har jag köpte en 66a och en 61 bubbla för en klumpsumma idag
sitter och funderar på livet, fick veta att en av mina bättre vänner dog i natt.
sen har jag köpte en 66a och en 61 bubbla för en klumpsumma idag
Tråkigt att höra om din vän, lider med dig.
Kul å andra sidan att du köpte bilarna. Vad ska du göra med dem?
hehe ja vad ska man med alla bilar till
vet inte om jag behåller båda eller säljer en.
bilder kommer så fort jag har hämtat dom
Ser dokumentär på SVT2 om Errol Norstedt a.k.a. Eddie Meduza. En sann legend!
"KUKEN STÅR" Eddie Medusa RIP
Sitter o läser inbjudningspapprena som kom från Bugrunners idag...
Kollar in mina saker jag köpt idag på den årliga sportfiskemässan. Någon annan som var där idag eller ska dit i helgen?

Kollar in mina saker jag köpt idag på den årliga sportfiskemässan. Någon annan som var där idag eller ska dit i helgen?
Satan va kul, vart är den någonstans? Ser att du tycker om "jerkbait" vilket jag också gör - sjuktkul fiskemetod!
Är det en buster med tail?
Mässan är i Jönköping detta året (Elmia) Första dagen idag, håller på hela helgen.
Ja jerk är riktigt kul, köpte spö förra sensommaren så har inte jerkat allt för mycket men mer lär det bli!
Stämmer bra att det är en Buster tail !
Kul med fler som gillar fiske!
Mässan är i Jönköping detta året (Elmia) Första dagen idag, håller på hela helgen.
Ja jerk är riktigt kul, köpte spö förra sensommaren så har inte jerkat allt för mycket men mer lär det bli!
Stämmer bra att det är en Buster tail !Kul men fler som gillar fiske!
ok, hade hoppats på att den skulle vara i Kista mässan.
Ja fiske är kul. och jerkbait är fantastiskt kul, man har en så mycket större känsla när man fiskar.
Jag har kört jerk i kanske 5 år nu. Det ända som är nackdelen med metoden är att det sliter på grejorna rejält. Är inne på andra rullen och tredje spöt, spöna brukar gå sönder vid/i själva fästet för rullen, så se till att spänna fast rullen ordentligt så att det inte blir glapp.
Skitfiske på dig! 
Är precis kommit hem til vandrarhemmet i Borås etter ett trevligt besök ved Janne (JJ64) och hämtade fälgar, och så dom finaste bilarne, självklart tok man bilder, men vad gör det, når kameraet är borta??? 
And by the way, om någon undrar... ett avkapet tak från en bubbla, kan INTE väre i en vectra. 30mil är långt med ett tak på taket 
And by the way, om någon undrar... ett avkapet tak från en bubbla, kan INTE väre i en vectra. 30mil är långt med ett tak på taket
Ska bli en intressant syn som ska dokumenteras. 
hamsedk skrev:And by the way, om någon undrar... ett avkapet tak från en bubbla, kan INTE väre i en vectra. 30mil är långt med ett tak på taket
Ska bli en intressant syn som ska dokumenteras.
Får åka till Mats och kolla kanske.
Mats har bildar..
jag startede med at köra upp for at hämta taket, det var kl 12.45 jag ankomm ungefär runt 20-tiden, efter en masse kamp med en vinkelslip som inte ville vad jag ville, og högtaler kabel, som är jättesvårt och binde, indtil jag kunne hämta "rigtige" bånd at spände fast med... Men da taket kom av, gik det jäkligt snabbt vidre mot Borås 
Käkar frukost, lyssnar på musik och förbereder mig för att dra ut och slänga upp en målning.
Idag har jag kollat in en ghia från 1957 
Ja, den var fin...
Mats har bildar..
jag startede med at köra upp for at hämta taket, det var kl 12.45 jag ankomm ungefär runt 20-tiden, efter en masse kamp med en vinkelslip som inte ville vad jag ville, og högtaler kabel, som är jättesvårt och binde, indtil jag kunne hämta "rigtige" bånd at spände fast med... Men da taket kom av, gik det jäkligt snabbt vidre mot Borås

Hamsedk, gick det bra att ta sig hem till Ballerup?
Trevligt att träffa dig idag.
Idag har jag kollat in en ghia från 1957
Det är bara att dra hem...
Och är den aldeles för djävla usel så vet du att jag vill ha delar 
Sidor Föregående 1 … 15 16 17 18 19 … 147 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Vad gör du nu?
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.