1

Det har fungerat tidigare men endast upp till 25 mail per dag, detta kan då ha verkat vara lite sporadiskt.

Innan denna ändring så skickade jag 2st till mej själv utan att nån kom fram.
Jag har nu rättat och provat igen, alla 5 kom fram efter nåra sekunder.

Gör lite tester mot er själva, en räcker bra, om det kommer fram idag(31/3) så bör detta fungera.

//Mvh Webadmin

2

Nja, funkar väl sådär men om man heter oerjan.snell är det ju ok

3

Att skicka till sig själv funkade ju iaf...

.·´¯`·.¸. , . .·´¯`·..><((((º>¸
, . .·´¯`·..
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>

4

De funka för  mej. Va menade du med oerjan.snell Folkamannen?

Buy the ticket, take the ride... - HST

5

Funkar fint och skicka till andra också... ICQ/ab Men nu fattar ja va du menar Folkamannen, han oerjan.snell är väl programeraren som har skickrat ihop mailfunktionen, scriptet säger säkert att det måste vara en default mailadress och den är idag oerjan.snell@... men de borde väl va webmaster@boxerv... typ, eller nåt.

Buy the ticket, take the ride... - HST

6

Prova gärna att dra iväg några mail till er själva, så får vi se om det funkar. Jag provade precis och det funkar.

"Daddy Cool"

7

Jag fick mail utav en på forumet så de verkar funka ICQ/ab

8

Löf skrev:

Funkar fint och skicka till andra också... ICQ/ab Men nu fattar ja va du menar Folkamannen, han oerjan.snell är väl programeraren som har skickrat ihop mailfunktionen, scriptet säger säkert att det måste vara en default mailadress och den är idag oerjan.snell@... men de borde väl va webmaster@boxerv... typ, eller nåt.

webmaster@boxerv... borde det ju stå! sen borde väl sändarens epost vara med också eller ??