goopher skrev:Hemma med över 39 graders feber för andra dagen i rad. Lysande start på 2013...
Inget vidare ! Krya på dig !!
Tackar! "Det värmer" är väl kanske fel uttryck med tanke på tidigare nämnda feber... men du fattar vad jag menar 
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Vad gör du nu?
Sidor Föregående 1 … 109 110 111 112 113 … 147 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
goopher skrev:Hemma med över 39 graders feber för andra dagen i rad. Lysande start på 2013...
Inget vidare ! Krya på dig !!
Tackar! "Det värmer" är väl kanske fel uttryck med tanke på tidigare nämnda feber... men du fattar vad jag menar 
Sitter och klurar på hur man bäst förstärker upp bussen inför lyftningen!

Sitter och klurar på hur man bäst förstärker upp bussen inför lyftningen!
![]()
en riktint stabil undre ram med stöttor upp i alla ruthål.. skruva ihop med massor av byggvinklar.. sen en extra stödstrumpa av spännband runt som håller in allt..
Har just anlänt till Sälen för en veckas skidåkning med 6 polare, kan nog bli en grym vecka

Sitter hemma "pappa ledig" och funderar om man ska sälja en dubbelhytt och vara lite realist att man inte hinner allt! 
Har precis varit och beställt lite plåt till bubblan, så snart kan man börja på att laga rost! Jippiiiii!!! 
Min minicykel blir nog rätt så bra i slutändan! Svårt med allt krom som börjar fått noppror och flagor som rasat av... Inte mycket att göra, det är lite patina!
Nu i slutändan så känner jag att jag kanske skulle ha låtit den vara och bara bytt slitdelarna. Men får skaffa en till 
Inget jävla kinaskit sa jag till cykelreparatören som då gick och hämtade Continentalsulor istället. Dock tillverkade i Indien men fan, allt SKA FAN inte tillverkas i Kina, det gynnar ingen annan än kineserna som jag tycker fan inte gör ett bra jobb alla gånger!

Har börjat bygga om ett lyftbord till en folkalyft
Lyften provkörd med lyckat resultat 
Bra jobbat Bengt 
Ska snart hämta en bubbla -63 som stått i en lada i minst 25år.
Kul med fynd på nära håll, knappt 1 mil hemifrån. 
Bengt H skrev:Har börjat bygga om ett lyftbord till en folkalyft
men bengt där skulle ju 50a cabben hänga !
eller din första kärra 
Bengt H skrev:Bengt H skrev:Har börjat bygga om ett lyftbord till en folkalyft
men bengt där skulle ju 50a cabben hänga !
![]()
eller din första kärra
Man kan inte ha dom käraste som försökskaniner 
Eller bygg en till..

jusste !!!
fast man skulle ha en för varje bil , då lär ju jobben aldrig ta slut 
Har skrivit brev(mail) till Tyskland. Kontraktsförslag till MarknadsChefen och ett annat mail med lite detaljer till min kontaktperson på Hazet.
Sitter och väntar på att den rätta splitbussen skall dyka upp på säljtråden...
Svär över att slip pappret tog slut när jag äntligen kom ut i garaget.
Jobbar, lr jo något åt det hållet 
Ska plocka upp resten av gänget , sen bär det av till Jönköping för att spela live i radion.
Svär över att slip pappret tog slut när jag äntligen kom ut i garaget.
Det där känner jag igen..jäkla dålig känsla...Bläh
Roat mig med att pilla väck alla lister från dörrarnas fönsterkarmar på min 65 splitbuss.
De är nu klara till att skickas för sandblästring. Pilljobb av sällan skådat art. Den T-
formade listen som rundar ovansidan av dörrkarmen lossnar relativt lätt medelst
mild våld. Gummit hade fullständigt blandats samman med rost och mittendelen kom ut i bitar.
Men den är T-formad inuti så ändarna av T-et blev kvar och fick pillas ut cm för cm.
Tog ca 3 timmar att plocka isär helt 2 dörrkarmar.
Ska plocka upp resten av gänget , sen bär det av till Jönköping för att spela live i radion.
Hörde er just 
Sitter och väntar på att alla mina "kontakter" ska höra av sig så jag kan få ett nytt lass med delar och förhoppningsvis en split-Bubbla! 
Har suttit och surat i 3 dagar över min jävla T3 som snart vill paja sin vänstra drivaxel, och idag lät det förjävligt, och i garaget är det fullt, så söndagen planerades till att ligga i snön och byta drivaxelhellvete, men så stängde jag bakre låsningen på vänstra lämmen, vips blev det tyst........... 

Sidor Föregående 1 … 109 110 111 112 113 … 147 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Vad gör du nu?
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.