Inte jag heller men eftersom du själv brukar hänga upp dig på smådetaljer hos andra så blev jag förvånad av detta...
Det är väl så att vi båda älskar att hacka på varandras bilar o personer...eller hur? 
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » HAZET - en panel att reta sej på!
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 … 15 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Inte jag heller men eftersom du själv brukar hänga upp dig på smådetaljer hos andra så blev jag förvånad av detta...
Det är väl så att vi båda älskar att hacka på varandras bilar o personer...eller hur? 
Du får ju byta ut dekalen i bakrutan till "praised the raised" rimmar ju bättre med
Är lite avundsjuk på ditt originalverktyg för att kunna mäta sidoförskjutningen mellan bärarmarna!
Jag tänkte mer " Rise the lowered". Du kan få låna vertyget om du behöver det.
Ja den passar ju bättre, du har ju klart inte höjt den över originalhöjd.
Tack ska du ha! Men jag får nöja mig med farfars gamla vinkelhake 
Det blev då riktigt tjusiga fälgar , kommer att sitta fint på dina Thermos skivbromsar ! 
Skivbromsar finns ju inte i orginal, då tycker jag inte de kan klassas som "nyproduktion". Men, men...jag är inte så satans Thermos. Jag kör med det jag tycker om, o ger blanka f_n vad andra gillar. Dare to be diffrent...
Jo, fälgarna blir bra. Kommer att skos med 4stk Firestone F-560.
Jo jag vet, retas lite bara 
Skivbromsar finns ju inte i orginal, då tycker jag inte de kan klassas som "nyproduktion". Men, men...jag är inte så satans Thermos. Jag kör med det jag tycker om, o ger blanka f_n vad andra gillar. Dare to be diffrent...
![]()
Jo, fälgarna blir bra. Kommer att skos med 4stk Firestone F-560.
klockrent hjulval
Aaahh... så snyggt det blev!
Ska bli intressant och se hur det ser ut monterat på bil med däck på, har du provat och balansera dom? Fick du dom någorlunda raka?
Balanseringen lär bli ett äventyr...det får bli bra, det räcker. Om det nu blir megavikter på utsidan, så får jag välja bort dem, o köra ändå. 
Balanseringen lär bli ett äventyr...det får bli bra, det räcker. Om det nu blir megavikter på utsidan, så får jag välja bort dem, o köra ändå.
I fix.
25hpman skrev:För renlevnadsmänniskor (thermos) så finns inget som heter "nyproduktion"...
Hur ska du sätta fast hjulen då?
Haha,den där kommentaren var klockren!det skulle kunna sitta en Golf motor i den bara
motorluckan är stängd,då ser det ut som den är "Termos"
Bussen kommer att bli bra och fälgarna är super Coola,jag skulle vilja se den sänkt
med dom fälgarna.Men du gillar höga bussar och det lär ju finnas några
som är original höga också 
Jag undrar om det finns så många fler skåp som är orginalhöga här i Sverige, pre 63 då.
och hur många skåp finns det med SA som är original?
och hur många SA som ej är omlackerade...jag hade inte gjort det du gjorde...
Jag undrar om det finns så många fler skåp som är orginalhöga här i Sverige, pre 63 då.
Dom är nog en utdöende ras,ungefär som att hitta en kvinna med lurvig underdel 
och hur många skåp finns det med SA som är original?
och hur många SA som ej är omlackerade...jag hade inte gjort det du gjorde...
Och hur jävla kul hade de varit i orginalfärgen då? White-Spoke lack med en röd o en blå linje vid fälgkanten. FY Fan säger jag.
Varför har inte du White Spokes på dina bilar?
OJ då, retade dig?
Trodde du köpte de orenoverade som såldes på detta forum för ett tag sedan...förlåt, skall jag ta bort inlägget?
Har aldrig sett några fembults five spoke...gillar inte fyrbultsfälgar...
Nej då, jag tål rätt mycket. Börjar inte lipa så fort det stänker lite skit.
Och nej, jag köpte inte de som var till salu här på auktion. Jag bjöd, men tyckte att 7.200:- var för mycket. Nu har jag visserligen kommit upp i den summan ändå, men då är de renoverade.
Om de hade haft den vanliga lacken kvar, då hade jag inte lämnat dem på blästring.
Har aldrig sett några fembults five spoke...
INTE? Då har du inte sett mycket, gamle man.
Jag har aldrig sett några 4 bults five spoke, de brukar vara 8 spoke då.
Såja, nu börjar panelen inta rätt höjd igen. Lådan är snart på plats också.

*gilla knappen*
25 cent! Varför sportar du en Dragon klibba i framrutan? Åker du snowboard? RIKTIGT fin panel förövrigt 
Nej fan, det ska bort. Förra ägaren hade väl lite ambitioner i den riktningen, eller så är den bara dekaltrimmad.
Safarirutan i rumpan ska också bort, nån som är intresserad?
Vad kostar rutan då på ett ungefär i exakta kronor ?
Kul att se höghuset iaf !
Snyggt blir det !
På ett ungefär i exakta kronor
Ja vad ska du ha för det tomas?
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 … 15 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » HAZET - en panel att reta sej på!
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.