1

Jag undrar vilka rutgummilister ni rekommenderar till min 66a, jag ska inte ha något spår för kromlist.
Är dessa något att ha?

http://www.classicvw.se/rutgummilist-t1 … ts_id/2603

2

Duger bra dom.

// Stoffe // Camp bay 72 AKA Dr Cox
Ragtop 60 No name

3

leguanen skrev:

Duger bra dom.

Bra pris och perfekt för mig som inte ska ha lister. Men vilka ska jag köpa runt rutorna på dörrarna?

4

Nu vet jag inget om de listerna i länken men jag har inte blivit annat än besviken på de billigare alternativ jag sett.
För mig finns det bara WCM när man ska köra kromfritt.

"Sex can lead to nasty things like herpes, gonorrhea, and something called relationships.. Booyakasha!"
Ali G

5 Senaste redigerad av alpinebubblan (2013-01-04 18:40:55)

Länk till dom? Säljs dom i Sverige eller? Tänkte så man slipper importera :-)
Vad är det med dom där callook listerna? dålig kvalité eller? tänkte leguanen sa dom funka bra.
Fler åsikter tas tacksamt emot ICQ/ab

6

Som jag skrev ovan så vet jag inget om just de listerna i länken.

https://shop.westcoastmetric.com/index.php

Tror att CSP säljer, har gjort iaf. Möjligt att Up Yours  ICQ/ad  kan ta hem, ring och fråga.

"Sex can lead to nasty things like herpes, gonorrhea, and something called relationships.. Booyakasha!"
Ali G

7

vad ska man fråga? om dom har wcw rutlister utan kromlist? och isf pris

8

Jag har de settet från Classic.
Nu har min bil mestadels stått i garaget.
Hade inga större problem att sätta dit någon ruta.
Åtminstone inte efter att listerna hade fått ligga i solen å gotta sig ett tag först. Annars ska man kunna köra dom i ugnen en sväng före.

Båda bakre samt bakrutan satte jag dit 08. Framlisten åkte på en annan bil i år.
Funkar bra men som sagt jag har haft bilen i garaget mycke

9

alpinebubblan skrev:

vad ska man fråga? om dom har wcw rutlister utan kromlist? och isf pris

... eller WCM!  Default/lol

Detta är min erfarenhet och jag vet att andra har använt dessa lister sedan 80-talet och är nöjda. Det kan ha kommit fram andra aktörer sedan jag köpte mina på 90-talet.

Ali G

10

råka skriva fel.
dom jag länkade, vad kan va för fel med dom? torka dom fortare? sämre kvalité?

Fler åsikter och varför är välkommen med!

11

Se till att listerna har förböjda hörn och inte bara består av en ihoplimmad list. Detta för att undvika knöliga otäta hörn.

Rainy 1200 -60
Sunny 1303LS -74
Rusty 1303S -73
Fodervärd VWHK:s buss