Japp, något är struligt med mailfunktionen just nu, verkar det som. Det kan vara att One's server är tillfälligt "floodad" dvs. överanvänd, och att utgående mail ligger i en buffert och väntar på att servern ska få mindre att göra. Om inget hänt till imorgon kollar jag upp det lite närmare.
Japp, något är struligt med mailfunktionen just nu, verkar det som. Det kan vara att One's server är tillfälligt "floodad" dvs. överanvänd, och att utgående mail ligger i en buffert och väntar på att servern ska få mindre att göra. Om inget hänt till imorgon kollar jag upp det lite närmare.
Jag har i alla fall fått ett mail härifrån idag på eftermiddagen.Om mitt svar kom fram vet jag inte..
För mig är det stora mysteriet det här med avatarer.
På MB var den liten, men ganska standard. Flera andra forum har samma storlek.
Bugpeoples är lite mindre än MB så då fick man försöka bygga en ännu mindre och helt ärligt, mer värdelös.
Och nu har vi ännu en ny storlek här som såklart vägrar att acceptera den jag har på BP.
Jag röstar för någon slags forumstandard så man slipper lägga tid på sån skit istället för att bygga på bilen eller ha vettig input till andra.
Avatar har jag aldrig använt förut. Provade att göra en häromdagen. Tog ca 5-8 min!
Så jag förstår inte att det skulle ta längre tid för dom som gjort en tidigare.
Bara en funderation från min sida. 
tips J:son... ta din avatar från Facebook, den är alldeles lagom stor.
Visst. Eller så har man samma som alla andra forum.
Då slipper man ju dessutom förklara hur enkelt det är att göra en ny avatar för alla som måste göra en ny. Igen.
Boxerville är väl samma sak som Index?
Jag däremot saknar snabbknapparna för IMG, URL osv...
För lat för att skriva in dom för hand...
Nåt jag även saknade på ett annat föredetta forum...
Fixat! / Jonas
Jag saknar en markering att man har postat något i ett ämne.
Pil eller prick eller vad det nu må va.
Har det skrivits i många trådar och man har dåligt med tid så prioriterar man gissningsvis den tråd man skrivit i innan.
Och en lite längre tid innan man blir "utloggad" tack. Det känns som det är typ två minuter nu.
Mest att om man klickar på "nya inlägg" och läser ett par inlägg, går på dass, när man är tillbaka och klickar igen så får man nya alternativt inga träffar alls.
Jag ser gärna en halvtimme till en timme.
Jag saknar en markering att man har postat något i ett ämne.
Pil eller prick eller vad det nu må va.
Har det skrivits i många trådar och man har dåligt med tid så prioriterar man gissningsvis den tråd man skrivit i innan.Och en lite längre tid innan man blir "utloggad" tack. Det känns som det är typ två minuter nu.
Mest att om man klickar på "nya inlägg" och läser ett par inlägg, går på dass, när man är tillbaka och klickar igen så får man nya alternativt inga träffar alls.
Jag ser gärna en halvtimme till en timme.
tänkte precis skriva samma sak ang. markering nya trådar..
borde va att de inte försvinner förräns man läst de trådarna..
eller funnits en knapp som tar bort dem..
(finns på annat forum..)
Jag lobbar vidare
:
Det mest aktiva forumet just nu är "Projekt" med 57 trådar
, men helt utan struktur
. Jag lade min röst i omröstningstråden här att det vore mycket smidigare att leta runt om inte allt hamnade huller om buller...
I omröstningstråden lades 19 inlägg med olika förslag innan den låstes.
Ursäkta om jag är trög, men hur kan 19 inlägg (varav 14 unika) ge resultatet:
"OK, omröstningen över! Det blev 34 röster för att låta projekten ligga kvar där de ligger mot 13 röster som ville flytta dem till respektive bil-kategori."

, . .·´¯`·.. ><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
Nu får du nog byta ut ölen mot mjölk, Mats W !
Omröstningen fördes här: www.boxerville.se/poll.html
Inläggen i tråden var ingen omröstning, bara kommentarer! 
Ja, där ser man Tomas - inte ens det begrep jag
. Jag har uppenbarligen behov av extra mycket struktur i min tillvaro för att kunna orientera mig
Jag trodde "Rösta här nedan" betydde öppen omröstning och att länken var goophers signatur... 
Mats W: Din mentala oreda är befogad. Det blev ju en massa bra förslag i tråden, plus att jag tog bort omröstningssidan när tiden för att rösta gått ut. Vi ska hitta ett smartare system för detta i framtiden.
25hpman: Tack för att du guidade Mats in i lugnets hamn igen 
Mats W: Din mentala oreda är befogad. Det blev ju en massa bra förslag i tråden, plus att jag tog bort omröstningssidan när tiden för att rösta gått ut. Vi ska hitta ett smartare system för detta i framtiden.
25hpman: Tack för att du guidade Mats in i lugnets hamn igen
Tack - då känner jag mig genast mycket lugnare med så goda forummedlemmar som kan stötta mig
...
Kan ni inte göra bilden/loggan överst på sidan en länk till startsidan?
det brukar ju vara så på de flesta hemsidor. 
samt reklamen/banners borde väl vara klickbara...
Skumt - i datorerna här på jobbet är de klickbara och sidorna öppnas i ett nytt fönster / ny flik. Är det någon mer som har detta problem?
Reklamen är klickbar för mig, och den öppnas i en ny flik.
Jag tycker att alla länkar borde öppnas i en ny flik som standard.
Reklam?
Vart är den?
j:son, det finns en banner på indexsidan, ovanför forumet men under forumets logga 
Hebster52 skrev:Boxerville är väl samma sak som Index?
Jag däremot saknar snabbknapparna för IMG, URL osv...
För lat för att skriva in dom för hand...
Nåt jag även saknade på ett annat föredetta forum...Fixat! / Jonas
Tackar! 
Hebster -52
Porsche 912/911ST
Ford pickup -36
Men...förlåt om jag gnäller, men det ÄR faktiskt irriterande att behöva CTRL-klicka och/eller högerklicka för att öppna länkar i nya flikar / fönster.
Precis som på Meanbugs.
F'låt. Banna mig inte nu. Precis som på Meanbugs 
/ MrSpock
VW typ 1 - 68
99 2011-01-25 19:04:28 Senaste redigerad av Tomten (2011-01-25 19:33:15)
Är det bara jag som har problem, eller har forumet ont i magen?
Verkar vara min dator. Jobb datorn funkar.
Det är väl allmänt känt att du har magproblem