1

Jag har en användare på andra forum inom bilar, Toyota (glömt tagit bort, använde när vi körde Toyota) och Mercedes (vid hopp att kunna få hjälp om man undrar något men man får inte så mycket svar) och dessa är så inaktiva så det finns inte, man får som aldrig svar och det kan dröja hur länge som helst.

Jag ser att detta forum (den tid jag haft en användare här) att vi är väldigt aktiv att hjälpa varandra och det blir väldigt skoj att läsa alla trådar etc.

Med denna tråd vill jag säga fortsätt såhär så vi inte blir en inaktiv forum som andra forum.

Vill även säga att ni gör grymmt jobb WebAdmin och Goopher!  ICQ/ab  (Sen vet jag inte om det är fler inblandade med? Isåfall gäller även detta dom med ICQ/ab)

Utan er skulle vi vara utan boxerville och vad ska man göra på internet då om inte detta forum fanns Default/hmm

trevlig helg!

Hälsningar, alpinebubblan

2

alpinebubblan skrev:

Utan er skulle vi vara utan boxerville och vad ska man göra på internet då om inte detta forum fanns Default/hmm

Man kan betala räkningar, titta på youtube eller porrsurf......uhm kolla vädret ICQ/ag  nä det är tur att forumet finns  ICQ/ad

3

Som jag ser det så hjälper man inte bara frågeställaren utan man för förhoppningsvis hobbyn framåt så att många kan undvika de nybörjarfel som väldigt många drabbas av annars. Ingen vinner på att pinka in sitt eget revir och hålla på alla sina kunskaper i längden men delar man med sig så vinner alla på det.  ICQ/ab

"Sex can lead to nasty things like herpes, gonorrhea, and something called relationships.. Booyakasha!"
Ali G

4

Jo precis :-)

5

Vi tackar och bockar för denna ljuva lovsång ICQ/ab GB ska nog ha ett litet tack också ICQ/ab God helg på er!

"Daddy Cool"

6

goopher skrev:

Vi tackar och bockar för denna ljuva lovsång ICQ/ab GB ska nog ha ett litet tack också ICQ/ab God helg på er!

Nje, har ju inte gjort nått på evigheter  ICQ/ac  ICQ/ae
Sen är användarna forumet, utan frågor, svar, uppdateringar etc hur små de än må vara så bidrar det till ett levande forum  ICQ/ab
Så ni som är hemlighetsfulla med era projekt och ni som inte vågar fråga eller svara, posta, posta, go nuts!  ICQ/ag

7

Måste hålla med.
Har inte tittat in på ett tag men kikar in lite och tittar runt för att uppdatera mig var Vwärlden ligger. Klickade på "nya inlägg" och får upp 69!!! sidor med nya inlägg sen jag var inne sist (Och det är inte såå länge som som det låter;) )

Man vet inte att man inte kan innan man provat.

8

Ja för att vara en sån smal målgrupp är forumet fantastiskt aktivt. Det ska vi alla ta åt oss!  ICQ/af

Mera känd som jb...

9

Ja tacka vet jag Boxerville här får man svar på sina frågor o funderingar fortare än man hinner blinka ICQ/ab

Jag har vänstrat med ett annat bilmärkes fora några dagar nu (fööörrrllååt det ska aldrig hända igen) men fan det är ju aldrig nån som svarar på det man undrar där Default/hmm 
Jag har iaf försökt göra en insats i bästa Boxerville stil och förhoppningsvis hjälpt nån stackare där.
O bilmärket F##d.

Nä Boxerville är helt fantastiskt ICQ/ab

1500 Variant -63
Vw 1/11 -58
Panel -65
1300 limousine -66 såld sedan länge:'(