Hei,
Jeg er på utkikk etter en fin og bra 1303S.
Ta kontakt hvis du har en slik!
På forhånd takk.
Mvh
Kalle
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Bilar köpes » MYCKET FIN 1303s ØNSKES
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Hei,
Jeg er på utkikk etter en fin og bra 1303S.
Ta kontakt hvis du har en slik!
På forhånd takk.
Mvh
Kalle
Til toppen. Jeg ser fortsatt etter en fin 1303S.
Mvh
BB
Til toppen.
Ta gjerne kontakt hvis du vurderer salg eller kjenner til en fin, rustfri 03.
Godt nytt år.
Mvh
BB
Prisklass?
Prisklass?
Jeg betaler det bilen er verdt og vil heller betale riktig pris for riktig bil enn å spare noen lapper på en som bare er "ok"
Den perfekte 03'en er en 1975 mod, gubbkjørt søndagsbil med original, tett farge og lav km.stand. Men disse vokser neppe på trær, ihvertfall ikke på denne tiden av året.
Mvh
BB
http://www.blocket.se/goteborg/VW_1303_ … 6.htm?aw=1 Här är en vettig iaf.

min granne, typ 85 år plus, körde in sin mörkgröna 1975 års modell i garaget för ett par år sedan innan han gick och blev lite förvirrad, har inte sett den komma ut sen dess. kanske skulle gå förbi och fråga?
min granne, typ 85 år plus, körde in sin mörkgröna 1975 års modell i garaget för ett par år sedan innan han gick och blev lite förvirrad, har inte sett den komma ut sen dess. kanske skulle gå förbi och fråga?
Hvis du tror bilen er verdt besøket så ja tack! Høres interessant ut.
Mvh
BB
Takk, bilen i din link over er denne: http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=13969 og den er ikke bra nok.
Samme selger som i første link og da blir jeg litt skeptisk. Men kanskje den er verdt en titt? Er det noen her som bor i nærheten?
Bilen i denne linken har jeg tittet en del på. Til den prisen vil jeg heller ha en 75 modell og jeg liker heller ikke at den er renovert.
Takk for at du følger med på Blocket.
Mvh
BB
1975 Low miles 3 owners
1975 Low miles 3 owners
Now we`re talking, thank you Aircooled Crazy!

Found this in my garage?
Jag bor i närheten av Danderyd, om bilarna där verkar intressanta kan jag kanske åka dit och ta en titt åt dig. Dock är jag inte den mest erfarne VW galningen, så ett mer tränat öga är nog att föredra.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Bilar köpes » MYCKET FIN 1303s ØNSKES
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.