Johodå ! Nog blev det en trevlig resa idag.
Jag , Löf och Thomas Å hade planerat in en liten lunch idag hemma hos Löf för att samtidigt kolla in hans nya boende "Ranchen".
Jag var även lovad en julklapp av Bryggare Åsberg och samtidigt kolla in Träskmonstret och och så tänkte jag även svänga in till Lars Garage på hemvägen. En heldag i Volkswagens tecken alltså men nu verkar det vara ett tema i mitt liv att saker och ting inte riktigt stämmer så det började med att jag kom försent till lunchen, som för övrigt var riktigt god, nästan improviserad Pytt i panna. Dessutom gräddstuvad och lättöl till !
Och då jag kom försent så hade inte Thomas tid att stanna så länge att vi kunde åka och titta till BD-monstret..men lite skitsnack hann vi med och efter Thomas åkt vidare så kunde jag och Ufo baxa in clown bussen , efter en lättare modifiering medelst motorsåg, i ladan till uppgivna blickar som kunde utläsas ´- vilka töntar ´av hästtjejen som samtidigt var där i stallet!
Husesyn blev det åxå samt en lättare inventering av diverse objekt och delar. Mycket trevlig gård och planer för sommaren drogs upp. More to come...
Men julklappen från Thomas ses på bild nedan och även en annan julklapp till mej som jag visserligen får betala för men det gör jag så gärna !
Har alltid gillat Rostyle wheels´en och de kommer att passa fint på Splitten, sen, när jag räddat alla Bayar jag kan !
Men då allt blev lite förskjutet redan från början så blev det heller inget besök i Lars Garage men jag har fått en bild från honom redan så jag lägger in den med kommentaren - Klar redan, det har väl inte gått mer än 20 år sen du började !?
Men jäklar så fint det ser ut ! Kul med fler bilar här runtomkring !
Lite blandad bildkvalite på det här inlägget men det skarpa kortet kan ni inte skylla på mej iaf..
och jag får tacka för en mycket trevlig dag och med lite nytt skitsnack snurrandes i huvet och med nya ideer så ska det nog bli fart i Smedjan! Snart...
Post's attachments
IMAG1089.jpg 153.52 kb, 252 downloads since 2012-12-28

LarsGarage1.JPG 187.83 kb, 261 downloads since 2012-12-28

Ufos Barnfind.JPG 92.17 kb, 247 downloads since 2012-12-28
You´ll never know...