2,701

Sitter å bläddrar lite i "VW Beetle specification guide 1949-1967" som mina snälla syskon gav mig i julklapp ICQ/ag .

2,702

Pustar ut efter en mycket lyckad smått hysterisk julafton och funderar på om det är dags att gå och lägga sig Default/hmm
Imorgon (eller idag rättare sagt) ska det mekas Ghia  ICQ/ag

Typ2 1953 barndoor 11W, Typ2 1961 panel, Typ2 1968 buss,
Typ1 1963 soltak (Herbie), Karmann ghia 1967 m.m.

2,703

Ska dra ner till Posten med två försändelser till 2 snubbar i Grängesberg...  ICQ/ae

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

2,704

Samlar resa på ca 50 mil runt omkring i Skåne idag . Vart fullt i Caddy Maxin. ICQ/af

vw typ 1 1951,  vw typ 1 Guld Tian 1963
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967

2,705

Hämtat och lämnat vw grejer hela dan , tackar för trevliga stopp ni som va inblandade

2,706

Försöker kränga VW delar.. vattenkylt! Men ekonomin är svår nu.

Sweet Loretta Fart
She thought she was a cleaner
But she was a frying pan

2,707

Sitter på Skavsta och fördriver tid, flyger till London o ska fira nyår ICQ/ab

Baywindow 2.0 -76 campinginredd
Vw T3 Buss -89 Coach

2,708

Banco skrev:

Hämtat och lämnat vw grejer hela dan , tackar för trevliga stopp ni som va inblandade

Instämmer, men nästa gång får jag komma ner och kolla in dina förråd ICQ/ab

2,709

rs68 skrev:
Banco skrev:

Instämmer, men nästa gång får jag komma ner och kolla in dina förråd ICQ/ab

De tycker jag

2,710

Sitter och funderar på om jag orkar åka och kolla på en barndoor imorgon!
Troligtvis får man den inte ut ur skogen förräns till våren, men man vet ju aldrig...

Tillbaka i ny förpackning...

2,711

vadå orkar.. klart du gör..ta med kameran.. ICQ/ag sluta grogga börja ut i skogen jogga..o leta rätt på Barndoors... ICQ/ag

Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062  typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058  typ1 oval-56 "Maximiliam"  vilande tråd.:-(

2,712

Håller med..visste jag bara var en fanns skulle jag åka direkt!! ICQ/ab

I hope to arrive to my death,
late,
in love,
and a little drunk..

2,713

Lagar rost,,,,å det finns det gott om,,,

Typ 1 -58

2,714

Sitter och väntar på "en idiot på resa" på SVT1.
Så klockrent, hoppas den här säsongen också blir bra.

Ät gul snö, det kan vara öl.

2,715

Fan, så här aktiv i garaget har jag inte varit på årtionden. Riktigt trevligt faktiskt.
Har flängt av lastdörrar o förardörr idag o skruvat loss alla lösa pinaler från dessa. Rackarns glappt det nedre gångjärnet på förardörren. Tur man har såna prylar på hyllan.  ICQ/ab  NOS gångjärn o press ihop med NOS sprint...nice. Nu ska jag bara borra ur nitarna till det gamla gångjärnet o dra dit det nya. Det blir nog bra.

Lackarn har varit på besök idag o lagt en offert. Han tar hand om den om en månad, under tiden ska jag strippa den på delar. Det blir ny lack utanpå i 3 kulörer, ny lack i förarhytten o i motorrummet. Har mailat Tyskland o beordrat dom att fnatta på med dekalerna, de måste vara här till 1 april. Den måste stå helt klar till 25 maj....eller hur Folkamannen?  ICQ/ad

2,716

Vill älga ut i garaget och köra med nya Miggen som farsan levererade igår! Esab 170 amp

Typ 2 -71 Buss                 Typ 3 -61 Notchback               
Typ 2 -72 Dubbelhytt                             
Typ 2 -64 Enkelhytt                   
Typ 3 -68 Variant

2,717

Undrar vad det är med mig och stora femman... lär jag aldrig få äga en bil med verkar det som...  ICQ/ad

2,718

Har precis putsat med gipsbruk för första gången i livet. Blev väl inte jättesnyggt, men ett lager till ska på för att få det riktigt slätt.

2,719

Preppar mej med en kaffe + cognac inför kvällen. Tänkte slänga ihop ett 901 block ikväll... ICQ/af

Kid-V-Rod -51
Hebster -52
Porsche 912/911ST
Ford pickup -36

2,720

Dags att tassa ut i garaget o borra ur nitarna till dörrgångjärnet. Det blir nice med NOS gångjärn.

2,721

Har precis beställt nya bakdäck till bussen. Så jag får lite profil och höjd:)

a rainy day in the bus is better than a good day in the office
63 splitbuss 74 bay/porsche dh

2,722

Nyss hemkommen från en 60-mila tripp!
En BD rikare bkev jag  ICQ/ab

Tillbaka i ny förpackning...

2,723

nobody skrev:

Grattis :-D

Bengt i Sala
50 Barndoor Skåp (delägare)   -51 Barndoor Kombi   -55 Barndoor Pickup
Chevrolet -56 VW skåp -08 BMW 740i -00 Ford -34 Cabriolet

2,724

Jag startade turbofastbacken och lät den gå ett tag så man skulle få lite inspiration innan man skruvar sönder den igen.  ICQ/ab  Man vet ju aldrig om den startar sen.  ICQ/an

Ducati Monster 1200S

2,725

nobody skrev:

grattis ditt svin! ICQ/ag

Typ 2 -71 Buss                 Typ 3 -61 Notchback               
Typ 2 -72 Dubbelhytt                             
Typ 2 -64 Enkelhytt                   
Typ 3 -68 Variant