1

letar efter en främre huv till min typ 1 från -61. säkert fler årmodeller som passar kanske någon som har koll på de?

ska eventuellt till södertälje innan årets slut så är de någon som har en påvägen från västerås till södertälje säg till jag tar den

//mathias 0760249102

High Potential Racing Sweden din leverantör av reservdelar, förbrukningsmaterial, samt glas- och kolfiber

2

Får du inte tag på nån på närmare håll så finns det en fräsch -65a huv i Kristinehamn.
Pris: 300:-
http://forumbilder.se/images/742820121225527512.jpg

VW 1200 -60
VW 1300 -66

3

finns de någon rost/ bulor på den? finns möjligheten att skicka?

//mathias

High Potential Racing Sweden din leverantör av reservdelar, förbrukningsmaterial, samt glas- och kolfiber

4

Jag har min 61:à huv kvar. Den jag tipsade dig om 8/1-12. Men det är kanske för långt nu med.  Default/hmm

Ducati Monster 1200S

5

mathsson skrev:

//mathias

Nej, det är ingen rost el bulor på den vad jag kommer ihåg. Tror inte det är lönsamt att skicka denna. Bussgods går nu inte längre på vikt utan volym eller vikt, så jag gissar att det hamnar på nånstans mellan 500-1000 spänn att skicka den. /Anders

VW 1200 -60
VW 1300 -66

6

Nyna skrev:
mathsson skrev:

//mathias

Nej, det är ingen rost el bulor på den vad jag kommer ihåg. Tror inte det är lönsamt att skicka denna. Bussgods går nu inte längre på vikt utan volym eller vikt, så jag gissar att det hamnar på nånstans mellan 500-1000 spänn att skicka den. /Anders

nej de drar kanske iväg lite väl. tack ändå

7

jerry skrev:

Jag har min 61:à huv kvar. Den jag tipsade dig om 8/1-12. Men det är kanske för långt nu med.  Default/hmm

ska se om jag lyckas få med min en kompis med pickup. men den va utan bulor och rost?

//mathias

8

Den är bulfri men har flera mindre gamla stenskott. Men inget grovt. Den turkoisa originallacken är kvar.

mathsson skrev:
jerry skrev:

ska se om jag lyckas få med min en kompis med pickup. men den va utan bulor och rost?

//mathias

Ducati Monster 1200S

9

jerry skrev:

Den är bulfri men har flera mindre gamla stenskott. Men inget grovt. Den turkoisa originallacken är kvar.

mathsson skrev:
jerry skrev:

//mathias

okej men stenskott gör inget för hela bilen ska lackas i slutänden iaf. vad va priset på den huven du hade?

10

En 5-hundring kostar den.

Ducati Monster 1200S

11

Jag har en rostfri huv i Huddinge som du kan få för 400kr.
Bilder kan skickas vid intresse.

12

Bman skrev:

Jag har en rostfri huv i Huddinge som du kan få för 400kr.
Bilder kan skickas vid intresse.

absolut ska eventuellt till sthlm i helgen som kommer annars har jag kompisar som åker upp dig varje dag. skicka lite bilder till [email protected]

13

jerry skrev:

En 5-hundring kostar den.

intresset finns kvar

14

Jag har en vit i mycket fint skick. Kommer från en 65:a. Finns på Södermalm, Stockholm
[email protected]
08-6582280

VW TYP1 1974 (1300S)       BMC 850 Pickup 1965       AUSTIN SE7EN  1959

Modern cars are nothing but visual pollution !