1 Senaste redigerad av alpinebubblan (2012-12-24 11:55:45)

Har olika dokument på datorn som jag tänkte jag skulle kunna dela med mig av, om någon är intresserad av någon av dom, skriv i denna tråd, PMA eller maila ICQ/ab
Det är VW-dokument och skickar om du behöver någon av dom.

Det jag har är:
* 12 v konvert.
* Elscheman
* Sänkningstabell splines bak
* Brake system repairs
* Front Axle and Steering of the 1200
* Färgkoder
* Guide lyfta kaross
* How to install ragtop
* Lista över förändringar
* Sammanställning över fordonsbyggnadsregler
* T1 & T2 Så flippar du styrstag
* T1: Hur du sänker din VW bak, korta styrstag, korta länkpinne-framvagn, korta torsionen
* Färgkombinationer typ 1
* Vad passar vart lista (delar som passar från andra bilar)
* År och tillverkningsnummer
* Översikt över Volkswagens typ-beteckningar

2

Dom du fick av mig som jag snappa upp innan meanbugs stängdes ner?  ICQ/ad

3

Dalmasen skrev:

jo jag tänkte kanske fler var av behov :-) om det inte gör något förstås.
Du, mina msn kontakter ha blivit rensade och därför inte varit ute där. Vad hade du för mail?

4

alpinebubblan skrev:
Dalmasen skrev:

Du, mina msn kontakter ha blivit rensade och därför inte varit ute där. Vad hade du för mail?

Jag har bytt till skype för msn kommer att läggas ner om ett par månader enligt microsoft.

5

Dalmasen skrev:
alpinebubblan skrev:
Dalmasen skrev:

Jag har bytt till skype för msn kommer att läggas ner om ett par månader enligt microsoft.

Jo jag med, jag har helt och hållet skitit i msn nu, har det endast för hotmailens skull, nick där?

6

Lägg upp dokumenten under How-to's  ICQ/ab

7 Senaste redigerad av alpinebubblan (2012-12-25 22:03:50)

car_l skrev:

Lägg upp dokumenten under How-to's  ICQ/ab

Blir lite svårt då det är filer  Default/hmm
Men dom som är bilder och bara text går ju förstås..
Ska fundera om jag ska lägga upp dom, tar ju rätt länge om man ska lägga upp varje men det uppskattas ju säkert, men andra sidan så är det bara höjta till om någon vill ha så skickar jag ju dom ICQ/ab

8

Du har PM!!  ICQ/ag

Gillar nördar å fanatiker men inte Besservisses! Tar en "kall" å går vidare! ICQ/ad
Typ1-58:a Vert, å en 62:a sommar bruksis!

9

Jag är oxå intresserad av några av filera. Men jag funderade på om det inte är smidigare för din del att lägga upp det i dropbox eller nått liknande. Det går väl att dela ut så att vem som helst ladda ner?! Är ju lite synd om du ska behöva sitta och ladda upp mail till alla som vill ha, lättare för att alla bara kunna gå in och plocka det man är intresserad av, kanske kan även kan fyllas på med mer info vart efter.

<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
VW T2 Baywindow Deluxe - 1975

10

whallis skrev:

Jag är oxå intresserad av några av filera. Men jag funderade på om det inte är smidigare för din del att lägga upp det i dropbox eller nått liknande. Det går väl att dela ut så att vem som helst ladda ner?! Är ju lite synd om du ska behöva sitta och ladda upp mail till alla som vill ha, lättare för att alla bara kunna gå in och plocka det man är intresserad av, kanske kan även kan fyllas på med mer info vart efter.

Smart, tänkte aldrig på det.
Gör en med detsamma.

11

Okej nu har jag gjort en dropbox, dock vet jag inte hur man gör för att göra så att alla kan se dokumenten utan inloggning utan jag måste "invita" folk.
Så nu behöver ni inte skriva vad ni vill ha utan skriv bara era mail addresser här så har ni åtkomst till hela mappen med dokument ICQ/ab
Ni kan skriva dom antingen här eller på PM ICQ/ab (om man inte vill ge ut sin mail adress)

12

Min heter:[email protected]... ICQ/ab

I hope to arrive to my death,
late,
in love,
and a little drunk..

13

Fick just mail me länkar (dropbox) funkar toppen!!!  ICQ/ag

Gillar nördar å fanatiker men inte Besservisses! Tar en "kall" å går vidare! ICQ/ad
Typ1-58:a Vert, å en 62:a sommar bruksis!

14

Bra med respons så jag vet att det funkar! ICQ/ab
Hoppas ni blir nöjda med!

Jag vill även säga ETT STORT TACK till Dalmasen här på Boxerville som gav mig dessa dokument!! Och hoppas fler säger det med för det är ju trots han som gjort en stor del i det hela, att spara dessa dokument och gav mig dom och i min tur kunna dela med mig dom till er! ICQ/ab

15

alpinebubblan skrev:

Bra med respons så jag vet att det funkar! ICQ/ab
Hoppas ni blir nöjda med!

Jag vill även säga ETT STORT TACK till Dalmasen här på Boxerville som gav mig dessa dokument!! Och hoppas fler säger det med för det är ju trots han som gjort en stor del i det hela, att spara dessa dokument och gav mig dom och i min tur kunna dela med mig dom till er! ICQ/ab

Ja, lika bra att dela ut vad som finns  ICQ/ag , va mycke information som försvann när meanbugs lades ner  ICQ/ac , han snappa upp lite i allafall.

16

Finemang. Här är min: [email protected]

17

jag vill gärna ta lite med som sagt. adress [email protected]
tackar så mycket...

<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
VW T2 Baywindow Deluxe - 1975

18

Hej! Mycket intresserad av den där man lyfter karossen... ICQ/ab går det att fixa? [email protected].

19

Tar gärna del av detta också. Mail till : [email protected]
Bjuder gärna på en öl eller två till Alpinebubbla och Dalmasen som tack för att ni delar med er!!! ICQ/ab

20

Jag tar gärna oxå om det går fint. Ska se om jag inte kan lägga upp dom nånstans så att dom alltid finns tillgängliga om ni vill. Har lite plats över.

Something peculiar.

Typ 1 1961

21

Jag tar gärna del av dessa oxå [email protected] ICQ/ab

Tempo Matador -50
Oval-55 (släktbilen)
Splittbuss -64 dubbeldörr 11w
BMW 320D Touring M-Sport XDrive -21

22

Hallåj grabbar!
Såg inte ni skrivit igår men jag har laddat upp dessa dokument på min dropbox.
Så du behöver inte lägga upp dom då dom redan finns där ICQ/ab
Angående öl, tackar man aldrig nej till men var lite långt bort för att dricka en öl  ICQ/ad
Om man är neröver något få man väll höra av sig  ICQ/ad
Nä men skämt och sido tack för det!

Här kommer länk till alla dokument jag har i mappen:
https://www.dropbox.com/sh/vv32y0l3n559u8t/fndfSGgfsn

23

Tackar

Something peculiar.

Typ 1 1961