1 Senaste redigerad av 25hpman (2011-03-29 19:29:18)

En av varje modell, en höger o en vänster. Den med vinyl på ryggen i ganska bra skick, den andra med, men den har en sprucken söm. P: 300:-/st

http://i277.photobucket.com/albums/kk49/25hpman/019-4.jpg

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

2

O nej, då skriker lowang rakt ut, inte kan man ta 400:- först för att ta 2.000:- på ett annat ställe, det går fan inte för sej. Avundsjukan måste få visa sitt fula tryne!

3

Kanske tänka på allt man skriver men inte skriva allt man tänker Default/hmm

[

4

Den med vinyl på ryggen. Hur pass bra skick är det på den? Den jag har i bilen har börjat bli dålig på sittdynan. Ser ut att vara samma klädsel. Är den dammig som satan nu? tror du att de går att få rent?

5

Jag kan se hur pass illa det är. Jag tror att den är från 63/64 nånting. Det finns datumstämplade stötfångare från jan 1963 också.

6

Ursäkta? Nu får du allt förklara dig

Ät gul snö, det kan vara öl.

7

min klädsel, borde vara samma typ va?
http://4.bp.blogspot.com/__zgxzAjZ19M/TDsapaKtngI/AAAAAAAAAZo/5EKvP3mPCAs/s1600/DSC03318.JPG

8

lowang skrev:

Ursäkta? Nu får du allt förklara dig

En styrväxel till typ 2 som jag köpte av dej för 400:- annoserade jag ut på MB efter ett halvår för 1.200:- och på någon Hot Rod accs-sida för 2.500:- (eftersom att us-bilbyggare har större plånbok än vw-folk)

Detta uppmärksammades av någon på MB o du kräkte ur dej hur fan jag kunde göra så...luktade dålig förlorare lång väg.  ICQ/ad

9

Andreas : Det är samma klädsel, helt klart.

10

Kolla frakt till jämtland på den vänstra!
0702226194
//Pär

11

Du vet då kanske om den kan delas på för att bli mindre skrymmande?

12

Det jag "kräkte" ur mig i din annons var i stil med: ok, ungefär 3 ggr priset du köpte den av mig för ett par veckor sen...
Det jag störde mig på var att du verkade behöva den till din dh, tydligen var du bara ute efter tjäna pengar, inget fel i det men jag hade hellre sålt den till killen som verkligen behövde den,  men han fick nobben för att jag slapp skicka  ICQ/ab

Ät gul snö, det kan vara öl.

13

Jag hittade en komplett med ratt, därför sålde jag den. Den gick till en t-23 byggare som verkligen behövde den, så din vilja gick ju igenom ändå.  Default/lol

14 Senaste redigerad av PeCe (2011-03-30 08:38:55)

"Det finns datumstämplade stötfångare från jan 1963 också."

Trevligt, jag behöver en fin till baken. Ingen noppig, knottrig sak, utan en fin blank en. Kan det tänkas finnas?

/ P

Sorry för OT: Andreas, stolen är till en 63:a, tyget heter Salt N' Pepper. Behöver du detta tyg vet jag var det finns, nytillverkat.

VW 1500 1963 | Tyvärr såld!
Ghia 1968

15

Nej du, helt felfria finns det ju inte. Inte från det stället...men kan kanske ordna fram annat efter sommaren.  ICQ/ad   ICQ/ae

16

Det uppskattas, du kan väl hålla ögonen öppna ifall du springer på fin-fin en. Den ska tidigast sättas på bilen våren 2012.

Danke!

/ P

Ghia 1968

17

Isåfall blir det NOS  ICQ/ab

18

Nej, det ska vara till BAK.  Default/lol

Ghia 1968

19

Har bestämt mej för att jag inte gör omaket med att först skruva av ryggen från sitsen, leta förpackningsmaterial, packa, sen kolla frakt...för 300:-

Jag tar gärna med mej sätena på någon utflykt norrut eller möter upp då någon kommer för att hämta, men skickar...det hoppar jag över.