Alltid kul att se nån gammal vw när man är ute och åker, denna pickis i Ludvika 

476 2012-11-07 13:35:41 Senaste redigerad av GB (2012-11-07 13:37:24)
Såg denna trevliga vinterdäck försedda bil på Lilla torg i Halmstad, i mitt tycke saknar den ett par Bosch lillknick samt varselljus

Faran lurar bakom nästa krök
På en biltransport i Järfälla i söndags, hos Järfälla släpservice

Såg denna trevliga vinterdäck försedda bil på Lilla torg i Halmstad, i mitt tycke saknar den ett par Bosch lillknick samt varselljus
Är nog ägaren till pizzeria venezia vid lilla torg's bubbla du såg.
På en biltransport i Järfälla i söndags, hos Järfälla släpservice
Det var den grabben jag pratade om förut! Den har sått länge isåfall. Jag körde förbi den den 19e oktober!
Jaha, vad hade han för planer då?
Jaha, vad hade han för planer då?
Grabben = bilen. Hann inte prata något. Åkte förbi på E18... Första gången jag åkte motorvägen istället för innevägen med bubblan... Men med tanke på att den inte lämnat lastbilen på två veckor så undrar man..
Idag såg jag en vit långnosvariant på biltrailer på väg västerut på E20 strax efter Arboga vid 9-tiden. Någon här som fyndat?
Jag såg en senapsliknande gul typ 3 fastback på ett släp på John Ericsson väg i Malmö i lördags, kanske också någon här som fyndat?
Bubbla som står och fryser i Storvik, sedd idag 

Den gröna är ju inte ensam om att frysa där i Storvik 
487 2013-02-07 23:03:01 Senaste redigerad av kisavw (2013-02-07 23:03:29)
Baybuss vit på biltransport E4an utanför skillingaryd söderut med Reggnr HCOxxx.
Någon här som köpt?
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967
Eftersom det är 2013 nu så...
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=15222
lättare att följa med om det hamnar här.
gör en baklängesspotting men att jag såg en nyare vit modern buss med telecomföretagslogga som gjorde tummen upp när jag mötte dom på åsgatan i hedemora i min slammade vinterbilsbubbla ....festligt!
Masen, eftersom det fortfarande är 2013 och det här 2012 års tråd så...
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 06#p181206
Eller titta på inlägget ovanför ditt

jajaja men det var jju en skitkass spaning iallafall.. 
skulle kunna vart en baklängesspotting som hände 2012 också
men nä Masen, du har rätt, den var rätt kass