Tänkte presentera min bubbla som jag inskaffade midsommar detta år. Köpte den nästa klar. Det enda som ska göras är inredningen och lite små fix. Sitter en AB motor i den. Men framtida planer för något större muskler i den
Eget byggt avgas av förra ägaren mullar gott
Ska försöka uppdatera vtråden så fort det händer nått spännade med begiea faran 
Warning: getimagesize(./extensions/pun_attachment/attachments/d85d0a2493fe27f2904c4ff73b9b43e4/e7051babf8af4078844b2ff8539c3ad7.attach): failed to open stream: No such file or directory in /srv/users/boxerville/apps/boxerville/public/forum/extensions/pun_attachment/include/attach_func.php on line 297
Nu är det inredings beställnings tider vet inte vars ifrån jag ska beställa hade kontakt med meisterberg men han är dålig att maila tillbaka så jag kanske ska ta från harrington?
har beställt kickpaneler så jag får in två till 6,5tums högtalare 
Från vw importen??
Ragtop 60 No name
Från vw importen??
Japp från vwimporten... 
Nu har dom kommit kickpaneler plus att jag har lagt en order på inredning nu så 
Nu har man beställt inredningen. Får bara vänta en månad nu
det vart typ skogsgrön och vit.
Sätt fast panelerna då. Vill se hur de ser ut. Är sugen på dom sj om ja inte ska gjuta egna.
Ragtop 60 No name
Sätt fast panelerna då. Vill se hur de ser ut. Är sugen på dom sj om ja inte ska gjuta egna.
X2 vill se hur det ser ut 
Tyvärr så har jag bilen på vinterförvaring det blir när det blir bättre klimat ute...
har inge garage.... 
Torkare för reg.skylten, det var något nytt 
Tog mej ut till beigea faran med kickpanelerna å det såg bra ut. passade bra några justering bara 
snyggt med wc spolning i bilen. har du skitstolen i fram under huven? 
Ok tackar blir till att gjuta egna ser ja.
Ragtop 60 No name
snyggt med wc spolning i bilen. har du skitstolen i fram under huven?
vad roligt att du la märke till det en rolig grej.... 
Ok tackar blir till att gjuta egna ser ja.
okej får men se sen hur det blev?
Självklart. Fast kan ta ett tag innan ja tar tag i saken. Men ja återkommer.
Ragtop 60 No name
fick hem inredningen ett smakprov hur det kommer att se ut... men det blir att sätta in den senare .....hoppas jag hinner få in den innan vårmönstrigen i lycksele..

så nu har man börjat beställa grejor till beigea faran...:) så man får till inredningen
Sådär snart hela inredningen på plats 
Bild!!! :-D
Förhoppningar att få besiktad och kunna köras i år.

Sen blir det kanske en mer omfattande renovering. (urspårning)

Klädsel före efter
Snart sitter kickpanelerna där oxå 
Nu är kickpanelnerna där 
Så där har rivit ur motorn nu. Nya kopplingen ligger å väntar. Hoppas jag hinner sätta ihop imorgon=P