Som ni vet har det börjat komma upp sidor som man kan se film och tv program online på, tex netflix.
Men frågan är, är det någon som kan rekommendera någon sida mer än någon annan sida? och varför isåfall?
Min fråga jag ställer mig själv, om man nu hyr av dom, kan man logga in på flera datorer etc samtidigt?
Isåfall kan man ju komma billigt undan om man hyr med flera stycken 
Och jag tycker själv låter som ett bra alternativ, att ha det om det finns text till filmer etc. Istället för köpa filmer och så.
Netflix har jag inte provat själv men har hört att det ska fungera bra, tror man får testa gratis en viss period när man registrerar sig. 
jo en månad. såg var samma på filmnet om jag inte minns fel.
Netflix kan man köra på flera ställen samtidigt, dator, telefon, surfplatta, osv. Utbudet är väl lite "sådär", men med ett litet tillägg till Firefox eller Chrome så kommer man åt även det amerikanska utbudet (otextat) o då finns det plötsligt betydligt mer att välja på
(om inte Neflix har stoppat det, men det tror jag inte de har kunnat. Än.) Tillägget heter "Media Hint" (https://www.mediahint.com/) men med det aktiverat kan det ibland uppstå problem att komma in på vissa svenska sidor, jag fick t.ex. stänga av det för att kunna logga in på Apotekets sida. Fast det är ju lätt att stanga av o sätta på det.
Lite före/efter-bilder finns på Garaget och min projekttråd är här på Boxerville
5 2012-12-16 21:53:01 Senaste redigerad av Hebster52 (2012-12-16 21:54:31)
swefilmer.com/index.html
Hebster -52
Porsche 912/911ST
Ford pickup -36