Eftersöker lite tips o hjälp, gärna med bilder hur ni har löst monteringen av extraljus pån era typ1:or Köpa fästen tillverka själv, var sätter man dom osv
kommer upp fästen ibland på tradera.
Annars har jag tillverkat själv, inte tillgång till nån bild nu men jag har tagit en järn bit som ser ut som ett "L" i formen, Vänt upp och ner och fäst denna i kofångar-fästet med en annan bit. Alltså L biten på ena sidan kofångarfästet och en annan bit på andra sidan som man sedan skruvar i varandra, så att dom nyper fast runt kofångarfästet.
Kanske inte den bästa förklaringen nu men hoppas du förstår=)
Late bay buss -74
Och Late bay DH -73
Inte lika blank Split Eh -63. Såld
Jag har en hel drös såna fästen, har dock inte tid att leta fram dom nu...men om du ger mej tid över helgen så ska jag lägga upp bild.
Jag har en hel drös såna fästen, har dock inte tid att leta fram dom nu...men om du ger mej tid över helgen så ska jag lägga upp bild.
Tid? -1 i garaget o 4 månader tills garageporten öppnas... Jag väntar gärna på bild!
Jag köpte några såna här för ett par år sen
Jag köpte några såna här för ett par år sen
Råkat inte ha ett över? Ser ju rätt bra ut!
GB skrev:Jag köpte några såna här för ett par år sen
Har för mig jag köpte 3, sålde ett och satte ett på bilen så i så fall borde det ligga ett till nånstans... hmmm...
Malman80 skrev:GB skrev:Jag köpte några såna här för ett par år sen
Har för mig jag köpte 3, sålde ett och satte ett på bilen så i så fall borde det ligga ett till nånstans... hmmm...
Om du hittar det, och är sugen på o sälja, hör gärna av dig! Gillar det fästet!
GB skrev:Malman80 skrev:Råkat inte ha ett över? Ser ju rätt bra ut!
Få se om jag hinner leta ikväll annars blir det inte förrän nästa vecka 
Malman80 skrev:GB skrev:Har för mig jag köpte 3, sålde ett och satte ett på bilen så i så fall borde det ligga ett till nånstans... hmmm...
Visst fan, det här hade jag ju glömt... ska försöka kolla om det ligger nått i garaget här hemma under kvällen 
søk her www.paruzzi.com
GB skrev:Malman80 skrev:Om du hittar det, och är sugen på o sälja, hör gärna av dig! Gillar det fästet!
Visst fan, det här hade jag ju glömt... ska försöka kolla om det ligger nått i garaget här hemma under kvällen
Det är lungt, kolla om/när du hinner.
13 2012-12-13 21:12:08 Senaste redigerad av GB (2012-12-13 21:12:22)
GB skrev:GB skrev:Få se om jag hinner leta ikväll annars blir det inte förrän nästa vecka
Det är lungt, kolla om/när du hinner.
Denna hade jag kvar, skicka PM vid intresse